  • 11. Data: 2011-04-17 19:34:23
    Temat: Re: kompakt z wizjerem?
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 17 Kwi, 20:23, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Gdzie na górze? nie widzę :-)http://translate.google.pl/translate?hl=pl&langpa
    ir=en%7Cpl&u=http://...

    > --
    > animka

    Nie potrafisz patrzec animko i czytac rysunkow technicznech tez
    napewno nie:)))
    Zdjicie zrobilem dimage f300, a na zdjeciu jest dimage f100 i maja
    pilota do tego;))

    [URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fd6c3
    208a0a1d846]
    [IMG]http://images39.fotosik.pl/804/fd6c3208a0a1d846
    m.jpg[/IMG][/URL]

    Pozdrawiam StaM

  • 12. Data: 2011-04-17 19:41:42
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-17 21:34, StaM pisze:

> [...]
    > napewno nie:)))
    > Zdjicie zrobilem dimage f300, a na zdjeciu jest dimage f100 i maja

    A to ja mam to na ekranie pod przyciskiem MENU.

    --
    animka

  • 13. Data: 2011-04-17 19:50:22
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 17 Kwi, 21:41, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > A to ja mam to na ekranie pod przyciskiem MENU.
    >
    > --
    > animka

    ...ja tez;))
    ..a od wierzchu widze wygodnie stan baterii, ilosc zdjec do wykonania
    i tede i tepe.
    Pozdrawiam cieplutko.
    StaM

  • 14. Data: 2011-04-17 21:00:37
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-17 21:50, StaM pisze:
    > .ja tez;))
    > ..a od wierzchu widze wygodnie stan baterii, ilosc zdjec do wykonania
    > i tede i tepe.
    > Pozdrawiam cieplutko.

    Również pozdrawiam :-)

    --
    animka

  • 15. Data: 2011-04-17 21:02:07
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-04-17 20:45, animka wrote:
    > Ja bym nikomu tego aparatu nie podarowała, bo jestem z niego zadowolona,
    > nawet w damskiej torebce się zmieści.
    (...)
    > zadowolona. Zrobi piękne zdjęcie w mieszkaniu nawet przy całkowitej
    > ciemności. Tak sobie po prostu testowałam po zakupie tego aparatu.

    Może to kwestia tego jak trafia cenowo możliwościami w Twoje potrzeby.
    Moim zdaniem wiele lepiej kupić sprawdzony sprzęt znanego producenta
    branży fotograficznej, ale nienajnowszy model. Było tyle fajnych i bardzo
    przemyślanych aparatów, a dziś wiele z nich, często w wyśmienitym stanie
    jest bardzo tanich.
    IMHO zdecydowanie lepiej celować w takie, niż najtańsze, a nowe produkty
    wpół-markowe.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 16. Data: 2011-04-17 21:06:43
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-17 23:02, dominik pisze:
> [...]
    > jest bardzo tanich.
    > IMHO zdecydowanie lepiej celować w takie, niż najtańsze, a nowe produkty

    To Acer jest nie markową firmą? Moim zdaniem to dobra, markowa firma.
    Jeśli chodzi np. o Sony to nie cierpię tej firmy. Nie kupiłabym nic co
    wyprodukowało Sony.

    --
    animka

  • 17. Data: 2011-04-17 21:21:53
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-17 23:06, animka pisze:

    > To Acer jest nie markową firmą? Moim zdaniem to dobra, markowa firma.
    > Jeśli chodzi np. o Sony to nie cierpię tej firmy. Nie kupiłabym nic co
    > wyprodukowało Sony.

    A co nie jest tak ze Sony?
    Wiele z ich aparatów było dobrych.
    Jaki sprzęt innych firm ma choćby czas naświetlania do 30 sekund? Mało
    który nagrywa "filmy" z lepszym dźwiękiem (i niezłym pasmem
    przenoszenia). Mało który radzi sobie z ostrością w trudnych warunkach
    oświetleniowych.

    Aktualnie posiadam m.in. DSC-H50. Bywało, że na górskich wycieczkach
    wisiał na szyi przez 3 dni, gdy lał deszcz prawie bez przerwy. Jego to
    nie wzrusza. Który inny (tej klasy) bez dodatkowego opakowania to wytrzyma?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 18. Data: 2011-04-17 21:42:29
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-04-17 23:06, animka wrote:
    > To Acer jest nie markową firmą? Moim zdaniem to dobra, markowa firma.

    Jest uznaną firmą, ale produkującą rozsądne wyroby na zupełnie innym polu.
    W fotografii stoją zaraz obok Medionów i Media-Techów, które wypuszczają
    tanie produkty i walczą na rynku właściwie wyłącznie ceną.

    > Jeśli chodzi np. o Sony to nie cierpię tej firmy. Nie kupiłabym nic co
    > wyprodukowało Sony.

    Sony akurat bardzo mocno działa na polu urządzeń związanych z matrycami, a
    ich aparaty choć w specyficznej stylistyce, to jednak są całkiem
    przemyślane i rozsądne, a zdecydowanie pomiędzy acerem i sony jest ogromna
    przepaść na korzyść tych drugich.
    Ale wracając do tematu to w kwestii niezłych możliwości i dobrej ceny to
    miałem na myśli raczej canona, a pewnie i w nikonie czy olku coś niezłego
    się znajdzie. Przykładowo canon s60 w pierwszej aukcji na allegro to 160zł
    tylko. Jak ktoś potrzebuje tylko automatu i to małego to za podobną cenę
    ma do wyboru kilka ixusów, a z super zoomów pewnie też się jakiś s-coś
    znajdzie.

    Wszystkie te aparaty biją na głowę jakością wykonania wspomnianego przez
    Ciebie acera. Są bardzo solidne, a ich oprogramowanie wiele lepsze.
    Oczywiście wiem, że pewnie ten acer za te pieniądze to pewnie nowy itd.
    itp. ale wspomniane używki i tak pewnie przeżyją te, a nowe.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 19. Data: 2011-04-17 22:44:06
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-17 23:42, dominik pisze:

> [...]
    > Oczywiście wiem, że pewnie ten acer za te pieniądze to pewnie nowy itd.
    > itp. ale wspomniane używki i tak pewnie przeżyją te, a nowe.

    Dziękuję za wykład. Nie jestem fotografem to się nie znam, aparatów nie
    testowałam.
    Pisząc o firmie Sony tak naprawdę miałam na myśli sprzęt elektroniczny.
    Zawsze jakoś dziwnie działam pod wpływem chwili. Oglądam coś np. na
    Allegro, spodoba mi się, chwilę się zastanowię i jak mam pieniądze to
    kupuję, jak nie mam pieniędzy to nie kupuję. W tym przypadku, tzn
    zakupie tego małego aparatu nie żałuję :-)

    --
    animka

  • 20. Data: 2011-04-17 22:46:28
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-17 23:21, Adam pisze:

> [...]
    > nie wzrusza. Który inny (tej klasy) bez dodatkowego opakowania to wytrzyma?

    Ty jesteś profesjonalistą, a ja prostą użytkowniczką potrzebującą
    czasami pstryknąć fotkę do rodzinnego albumu :-)

    --
    animka