  • Data: 2014-04-18 01:53:55
    Temat: Re: komórka vs kompakt
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-04-2014 00:21, Pszemol pisze:
    > Chyba w Twoim...
    > Moje iPhone 4 i iPhone 5 nie mają przycisków dwuskokowych.
    > Do robienia fotek używa się albo guzika wirtualnego na touchscreen
    > albo guzika "+" do zgłaśniania dźwięku.

    No to masz biedny telefon. W Sony nie bez powodu jest dwu-skokowy.
    Też mam opcję pacnięcia w ekran, ale jak wyżej.
    Nie jest to może wielkim problemem, bo faktycznie mija trochę czasu od
    wciśnięcia do zrobienia zdjęcia, ale jak ręka lata od nadmiaru kawy czy
    niedoboru alkoholu, to jednak aparat z dobrą stabilizacją niszczy
    system. No i oczywiście zdjęcia robione w słabym świetle. Przeglądałem
    sobie wczoraj zdjęcia z moich starych telefonów, w tym z Qtek Pocket PC,
    i w sumie byłem pozytywnie zaskoczony, ale jak zobaczyłem kilka zdjęć
    zrobionych w ciemnym pubie, to masakra.

    --