    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52
    Date: Sun, 30 Jan 2011 03:31:07 +0100
    Sender: p...@g...com

    Dnia Fri, 28 Jan 2011 21:23:03 +0100, J.F. napisał(a):

    > Chyba nie lapiesz. Wgrywamy jakies oprogramowanie. Jest dobre.
    > Ale pozniej cos sie zmienilo i juz nie jest dobre. Wgrywamy jeszcze
    > raz.
    >
    > To jak to nazwac - odswiezenie, aktualizacja, reinstalacja ?

    Jeżeli _to samo_ oprogramowanie, to jest to reinstalacja.
    Jeżeli _coś się zmieniło_ to najczęściej ma to odbicie w numerze wersji - i
    wtedy to jest IMVHO instalacja _na czysto_ nowej wersji.

    > Szczesliwy czlowiek, a mnie co chwila "wyslij sms .." :-P

    Kiedyś do Orange sobie zadzwoniłem, dowiedziałem się co i jak zrobić, żeby
    mi reklamowych pierdół nie przysyłali. Po dwóch tygodniach musiałem czynność
    powtórzyć, gdyż do kogoś chyba nie dotarło znaczenie stwierdzenia "nie życzę
    sobie otrzymywać żadnych SMSów reklamowych", ale od tamtej pory mam spokój
    raczej.

    > A skad pewnosc ze nie odebrales dwoch jeden po drugim :-)

    Seriously... Wiem jak często dostaję / wysyłam wiadomości. Wiem, że znajomi
    - nie doczekawszy się odpowiedzi jednak zadzwonią, czy wyślą wiadomość po
    raz kolejny. :)

    [ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie. ]
    [ (Tadeusz Kochanowicz) ]