  • Data: 2010-12-17 21:04:56
    Temat: Re: kolizja + nieprzyznanie sie do winy sprawcy
    Od: Tomasz bla Fortuna <b...@t...be> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 19:51:14 +0100
    "bartek" <z...@...pl> napisał(a):

    > jak to sprtynie zalatwiac zeby nie stracic calego watku i kosztow
    > poniesionych do prawomocnego wyroku ile to moze trwac?

    Hm. Miałem kolizję z autobusem (jego wina); ale chyba niezauważył
    i odjechał. Jechałem za nim, spisałem numery, zatrzymałem się, wróciłem
    na miejsce zdarzenia, zadzwoniłem na policję; Ci stwierdzili, że mam
    wpaść do nich, wpadłem do nich spisaliśmy protokół, oni pomierzyli
    miejsce zdarzenia, znaleźli autobus, stwierdzili pasujące do opisu
    uszkodzenia, facet się nie przyznał, więc przyszła informacja pocztą o
    przekazaniu sprawy do sądu...

    i właśnie chyba mija drugi rok odkąd nie ma *żadnych* dalszych
    informacji. Samochód nienaprawiony, ale uszkodzenia nie uniemożliwiają
    jazdy. Nie mam zamiaru chodzić na policję co tydzień i pytać "co tam?".
    Ani zatrudniać się jako sędzia. W każdym razie następnym razem chyba
    wyrażę chęć występowania jako oskarżyciel posiłkowy (czego tu nie
    zrobiłem, możliwe, że to są tego efekty).

    Pozdrawiam i współczuję,
    --
    Tomasz bla Fortuna
    jid: bla(at)af.gliwice.pl