  • Data: 2013-10-11 14:19:11
    Temat: Re: kolejny konkurs foto z dziwnym regulaminem
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości
    T...@n...atman.pl..
    .
    >Ale wychodzi na to, ze zglaszajac prace do konkursu z gory godzimy
    >sie na warunki umowy. Na umowe 'za darmo' tez.

    I tak i nie.
    "7.1.3. Jest świadomy, iż aby otrzymać nagrodę musi wyrazić pisemną
    zgodę na

    przekazanie nieograniczonych jakimikolwiek prawami osób trzecich
    autorskich

    praw majątkowych do nagrodzonych zdjęć wraz z prawem zezwalania na

    wykonywanie zależnego prawa autorskiego [....]

    7.1.4. Warunkiem koniecznym otrzymania nagrody lub wyróżnienia w
    Konkursie

    jest podpisanie przez laureata umowy o przeniesieniu praw autorskich

    stanowiącej załącznik do niniejszego regulaminu i przesłanie w ciągu 3

    Wiec z jednej strony - jesli liczysz na nagrode, to owszem, z gory sie
    zgadzasz do przekazania im praw w zamian za te 1500-5000zl no i slawe,
    a z drugiej - zawsze mozesz sie nie zgodzic i niczego nie przekazywac,
    rezygnujac z nagrody.

    J.