  • 81. Data: 2011-05-24 23:14:39
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 23:05:47 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

    > Nic mi się nie pieprzy i nie sądź, że na takie sugestie pozostanę
    > obojętnym.

    > Jak najbardziej ma. Nie mam pojęcia tak do końca z kim jeżdżę i co
    > takowy wywinie - czy to znajomy z grupy, czy inny po machnięciu ręką.
    > Ludzie są różni i zaufanie mogę mię tylko do bardzo małej grupki
    > znajomych. Do tego sprawdzonej.

    jak widać nie

    > Wiesz, nie chce mi się zniżać do takiej retoryki, która tutaj dość
    > powszechnie panuje - nic nie wiesz o zasadach, która miały być
    > przestrzegane, nie masz zielonego pojęcia o konsekwencjach debilnych
    > zachowań uczestników "grupy", ale będzie próbował pouczać uniwersum, jak
    > to być powinno.

    nie mam. Ja tylko pokazuję, że jakie by nie były były do dupy.

    > Na zdrowie.

    dziękuję

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 82. Data: 2011-05-24 23:25:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin masti

    > czyli sam twierdzisz, że artykuł kłamie. Policja nie mogła stwierdzić,
    > że chciał wyprzedzać naraz 3 samochody bo: a) jest to niemozliwe prawnie
    > b) policja kłamie

    Artykuł jest pisany językiem potocznym, to nie jest wykładnia prawa.
    Potocznie się tak mówi.

  • 83. Data: 2011-05-24 23:29:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello masti,

    Tuesday, May 24, 2011, 11:12:29 PM, you wrote:

    [...]

    > to nie jest odpowiedź na pytanie

    To jest odpowiedź na pytanie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 84. Data: 2011-05-24 23:29:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Nie dostał strzału w przedni błotnik.

    I co to zmienia?
    Że zabity powinien mandat też dostać?
    No powinien.
    Ale temu który skręcił bez lusterka, to kto z sumienia trupa zdejmie?

  • 85. Data: 2011-05-24 23:31:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 20:16:59 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin masti

    > Nie wcale:
    >
    > http://katowice.gazeta.pl/katowice/51,35019,9640968.
    html?i=2

    i na podstawie tego zdjęcia ustaliłeś przyczyny wypadku?
    za dużo CSI się naoglądałeś.

  • 86. Data: 2011-05-24 23:32:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tue, 24 May 2011 21:59:56 +0200, Cavallino

    > Da się.

    Tylko jeśli kierujesz helikopterem i przelecisz nad tym zajętym akurat
    pasem.

  • 87. Data: 2011-05-24 23:32:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 21:25:56 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin masti

    > Artykuł jest pisany językiem potocznym, to nie jest wykładnia prawa.
    > Potocznie się tak mówi.

    Dzienikarz pieprzy by dostac wierszówkę. A Ty się łapiesz.
    To dawaj te swoje wyliczenia biegłego na podstawie artykułu.

  • 88. Data: 2011-05-24 23:32:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tue, 24 May 2011 20:06:14 +0000 (UTC), masti

    > Auto zmieniało kierunek w lewo. Jak sam widzisz, nie ma w tym podpunkcie
    > mowy o zmianie kierunku ruchu, a jedynie pasa ruchu. ergo, punkt ten nie
    > ma
    > zastosowania.

    Oczywiście że ma, bo nie da się zmienić kierunku, nie zmieniając wcześniej
    pasa.

  • 89. Data: 2011-05-24 23:33:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 23:29:34 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz wystukał:

    > Hello masti,
    >
    > Tuesday, May 24, 2011, 11:12:29 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To jest odpowiedź na pytanie.

    nie. I to, ze Tobie się wydaje tego nie zmieni.

  • 90. Data: 2011-05-24 23:33:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Miał prawo oczekiwać, ze nikt go na skrzyzowaniu wyprzedzać nie
    > będzie.

    Chyba że okoliczności wskazują inaczej.
    Ale nie był ciekaw okoliczności, więc w lusterko spojrzeć nie raczył.
    A miał taki obowiązek.