  • 91. Data: 2011-05-24 23:40:16
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-24 22:13, Filip KK pisze:

    > Szukaj dalej, bo w powyższym nie ma zapisu, który NAKAZUJE UPEWNIAĆ SIĘ
    > czy jest się wyprzedzanym.

    Robisz z siebie idiotę czy nim po prostu jesteś?

  • 92. Data: 2011-05-24 23:44:08
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-24 22:31, Filip KK pisze:

    > Potrafię czytać zapisy prawne i je interpretować.

    Nie wiem czy potrafisz czytać ale czytać ze zrozumieniem na pewno nie
    potrafisz. Interpretowanie to kolejna odległa od poprzedniej
    umiejętność. Skup się na drugiej i lepiej nic nie interpretuj.

    > Jak przeczytasz sądową interpretację prawną artykułu 22 i 24,

    OOoo a co to jest sądowa interpretacja? I czym się różni od Filipowej?

    > pogadamy, na chwilę obecną nie mam o czym z Tobą rozmawiać, bo nie znasz
    > przepisów.

    Bosz...

  • 93. Data: 2011-05-24 23:44:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 24 May 2011 20:37:48 +0000 (UTC), masti

    > nie, nie miałem. Pudło.

    Przeczytaj w takim razie CAŁY Art. 24.
    zwłaszcza p. 1. i 5. i napisz dlaczego
    motocyklista był winny w tej sytuacji.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 94. Data: 2011-05-24 23:46:24
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-24 22:31, Myjk pisze:
    > Tue, 24 May 2011 20:06:14 +0000 (UTC), masti

    > Auto zmieniało kierunek w lewo. Jak sam widzisz, nie ma w tym podpunkcie
    > mowy o zmianie kierunku ruchu, a jedynie pasa ruchu. ergo, punkt ten nie ma
    > zastosowania. Szukaj dalej, ale odrazu ci pomogę i podpowiem, nic na
    > poparcie swojej teorii w PoRD nie znajdziesz.

    Zmieniał pas? TAk
    Upewnił się że nic nim nie jedzie? NIE
    Wymusił pierwszeństwo ? TAK

    Koniec tematu.

    Rafał

  • 95. Data: 2011-05-24 23:48:47
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-24 23:44, Myjk pisze:
    > Tue, 24 May 2011 20:37:48 +0000 (UTC), masti

    > Przeczytaj w takim razie CAŁY Art. 24.
    > zwłaszcza p. 1. i 5. i napisz dlaczego
    > motocyklista był winny w tej sytuacji.

    Absolutnie nie był winny. Powodem spowodowania wypadku był manewr skrętu
    w lewo a nie wyprzedzania. Nie upewnienia się że z tyłu ktoś nadjeżdża.
    Motocyklista jechał pasem swoim - kierowca samochodu zajechał mu drogę.

    Rafał

  • 96. Data: 2011-05-24 23:50:32
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Uważam to co napisałem.

    Są rzeczy ważne i ważniejsze.
    Ty o tych ważniejszych wykazujesz pojęcie realnie bliskie zera.

    --
    CB

  • 97. Data: 2011-05-24 23:50:42
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-24 23:01, Krzysztof 45 pisze:
    > Na podstawie prasówki? To samo.
    >
    > W mojej familii laaata temu było identyczne zdarzenie, tylko udział
    > brały dwa motocykle, i nie z tak tragicznym skutkiem.
    > Uzasadnienie wyroku, winny ten co wyprzedzał.

    Taaa a ja znam dokładnie odwrotną sytuację z życia wziętą. Dwa
    samochody. Jeden wyprzedzał na skrzyżowaniu, drugi skręcał. Winny ten co
    skręcał.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 98. Data: 2011-05-25 00:03:09
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Nawet jeśli byłaby to prawda, to raczej i tak żadna z tego
    pociecha w tej sytuacji, czy powód do dumy...
    poza takimi ewenementami jak ty, oczywizda.

    --
    CB

  • 99. Data: 2011-05-25 00:19:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin masti

    html?i=2

    > i na podstawie tego zdjęcia ustaliłeś przyczyny wypadku? za dużo CSI się
    > naoglądałeś.

    Piłeś?

  • 100. Data: 2011-05-25 00:21:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin masti

    > Dzienikarz pieprzy by dostac wierszówkę. A Ty się łapiesz. To dawaj te
    > swoje wyliczenia biegłego na podstawie artykułu.

    Jakie znów wyliczenia? Ty chyba naprawdę jesteś dziś nietrzeźwy. :(