  • 501. Data: 2011-05-27 15:04:34
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 May 2011 22:37:07 +0200, w <irmdlp$9ok$2@node2.news.atman.pl>, Mruk
    <t...@g...pl> napisał(-a):

    > nie zmienia to faktu, że jak skręcasz zmieniając pas albo wyprzedzasz to
    > Twoim zasmarkanym obowiązkiem jest rzucić okiem w lusterko i upewnić się
    > że w kogoś nie wjedziesz.
    >
    > To że ktoś łamie przepisy nie oznacza automatycznie, że Ty łamiąc nie
    > ponosisz odpowiedzialności

    Zapomniałeś dodać, że twoim zdaniem. Bo, że sądy, w zależności od przypadku,
    mogą mieć różne zdanie na ten temat to już chyba wiesz.

    Chyba że wiesz lepiej.

  • 502. Data: 2011-05-27 15:06:03
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Gruntowa? Faktycznie, nie jest.
    >
    > Z nawierzchnią utwardzoną? Jak najbardziej skrzyżowanie.

    Bez znaku o skrzyżowaniu?
    Nie jest.

  • 503. Data: 2011-05-27 15:08:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości news:

    > To że ktoś łamie przepisy nie oznacza automatycznie, że Ty łamiąc nie
    > ponosisz odpowiedzialności

    >Zapomniałeś dodać, że twoim zdaniem.

    Nie.
    Zdaniem każdego myślącego.

  • 504. Data: 2011-05-27 15:10:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 May 2011 18:59:25 +0200, w
    <4dde86ec$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > ROTFL !!!!
    > Znaczy winny nie jest winny, czy co usiłujesz twierdzić?

    Nie, jest jest winny, co masz napisane w sentencji. Czy to moja wina, że z
    podstaw prawa jesteś kapelusznikiem?

    A ponieważ dalej trollujesz i tendencyjnie przycinasz cytat, to wkleję jeszcze
    raz:

    Bo odróżniam odpowiedzialność od winy. Przykładowo jeżeli będziesz chodził bez
    kasku po budowie, to jeżeli wylądujesz po uderzeniu cegłą w szpitalu ty
    będziesz za to odpowiedzialny (współodpowiedzialny), ale nie będziesz winny.
    Ale oczywiście twoje zdolności percepcyjne nie są w stanie tego pojąć.

  • 505. Data: 2011-05-27 15:24:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 May 2011 12:08:58 +0200, w <irnt7q$8bh$2@news.onet.pl>, The_EaGle
    <e...@j...com> napisał(-a):

    > No pokaż pokaż...

    http://mapy.zumi.pl/,wroc%C5%82aw,,16.9990025,51.081
    0321,2,1b,index.html

  • 506. Data: 2011-05-27 15:24:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ROTFL !!!!
    > Znaczy winny nie jest winny, czy co usiłujesz twierdzić?

    >Nie, jest jest winny

    No tak.
    I na tym czytanie Twoich głupot można zakończyć.
    Kretynizmy które wypisujesz przekraczają wszelkie granice.

    Nie łżyj tak bezczelnie, bo cytat był i każdy może sobie przeczytać to,
    czego Ty nie rozumiesz.

  • 507. Data: 2011-05-27 15:25:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 May 2011 10:08:23 +0200, w
    <4ddf5bf6$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Stosowne wyroki były cytowane.

    Śmieszne, że podpiera się nimi ktoś kto w ząb ich nie rozumie.

  • 508. Data: 2011-05-27 15:28:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 May 2011 00:26:32 +0200, w
    <4dded397$0$2497$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Na szczęście praktyka pokazała, że sędziowie są mądrzejsi od ustawodawcy.

    I dlatego w każdym z 3 przytoczonych tu przypadków winnym spowodowania wypadku
    był wyprzedzający.

    > Za źle wykonany manewr skrętu, skutkiem czego był wypadek, odpowiedzieć musi
    > skręcający.
    > IMO - 100% winy, w praktyce niestety mniej.

    No patrz, sędziowie orzekli zupełnie inaczej.

  • 509. Data: 2011-05-27 15:30:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 May 2011 18:58:05 +0200, w
    <4dde869d$0$2503$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Nie - to Ty nie ogarniasz.
    > Jeśli dwóch kierujących zostało skazanych za ten sam wypadek, to znaczy że
    > obaj byli winni.

    Nie trolluj wycinając to czego nie rozumiesz.
    Czytaj do skutku.

    Wcześniej, tj. w dniu 21 maja 2008 r., Sąd Rejonowy w K. wyrokiem w
    innej sprawie (...) uznał Ireneusza P. za winnego umyślnego naruszenia za-
    sad bezpieczeństwa w ruchu lądowym, polegającego na prowadzeniu pojaz-
    du z niedozwoloną prędkością oraz wyprzedzaniu w miejscu, gdzie było to
    zabronione, ***czym spowodował on opisany wyżej wypadek***, i skazał go za to
    za przestępstwo z art. 177 § 1 k.k.

  • 510. Data: 2011-05-27 15:32:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>