  • 21. Data: 2013-01-10 10:26:09
    Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Climbus,

    Thursday, January 10, 2013, 10:19:57 AM, you wrote:

    > Może i jestem bo nie mam takich problemów.

    W takim układzie masz podstawowy problem - nie jesteś kierowcą.

    Problem numer dwa - psujesz poprawnie zadeklarowane polskie litery bez
    sensu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2013-01-10 10:33:02
    Od: c...@g...com

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 10:26:09 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:

    > W takim uk�adzie masz podstawowy problem - nie jeste� kierowc�.

    Jestem i przejeżdżam rocznie więcej niż przeciętny kierowca.

    Ty tak serio? Masz takie problemy? Nie potrafisz z większej odległości zauważyć znaku
    i jak nie wiesz co to za znak to zakończyć manewr wyprzedzania?

    Jadąc przepisowo masz tyle sytuacji do wyprzedzania, że to jest realny problem?

    Masz problem z wiecznie niewidocznymi znakami? Podpowiem: jak znaki nie są widoczne
    to znaczy, że i tak trzeba zwolnić.

    Jak cie oślepia samochód zwolnij i poczekaj aż znak będzie widoczny.

  • 23. Data: 2013-01-10 10:36:42
    Od: c...@g...com

    napisał:

    > Problem numer dwa - psujesz poprawnie zadeklarowane polskie litery bez

    Przepraszam. Klient googla psuje.

  • 24. Data: 2013-01-10 10:40:50
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-09 22:56, J.F pisze:

    > W Anglii zabieraja, w Szwajcarii zabieraja, we Francji zabieraja, w USA aresztuja
    ... ba, i to za jakie predkosci, szybciej sie po Warszawie jezdzi :-0

    Jak śmiesz, to nie pasuje pod tezę, więc spadaj lemingu... ;)

  • 25. Data: 2013-01-10 10:44:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Climbus,

    Thursday, January 10, 2013, 10:36:42 AM, you wrote:

    > Przepraszam. Klient googla psuje.

    To go nie używaj.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2013-01-10 11:06:54
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-01-09 22:56, J.F pisze:

    > Jedyny mozliwy przypadek to chyba Wroclaw i Slask - tam brak D42.

    Hmmm, to w takim razie nie ma :)

    > W niemczech zabieraja i za przekroczenie na autostradzie. Tyle ze trzeba
    > na ograniczenie trafic i o 30 przekroczyc ... co nie jest trudne.
    >
    > W Anglii zabieraja, w Szwajcarii zabieraja, we Francji zabieraja, w USA
    > aresztuja ... ba, i to za jakie predkosci, szybciej sie po Warszawie
    > jezdzi :-0

    Wiesz, ale ja to wszystko wiem :) Tyle, że to tutaj mocno niepopularne.

  • 27. Data: 2013-01-10 11:36:31
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-01-09 22:53, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
    > W dniu 2013-01-09 22:05, Artur Maśląg pisze:
    (...)

    > Boję się, że będzie tak jak teraz. Będą łapać na Sobieskiego pod kładka
    > przy Kostrzewskiego - tam 100 jest sporo, ale ujdzie.

    AFAIR tam jest 70km/h i wielu przekracza.

    > Ale nie zobaczy się fotoradaru na Chełmskiej, gdzie 100 zakrawa o
    > bandytyzm.

    Hmmm, na Chełmskiej? Tam się fizycznie tyle nie da jechać (no,
    znaczy jakby się ktoś uparł to nie zaprzeczę).

    > Robię sobie jaja, ale nie całkiem. Wiadomo gdzie się widuje fotoradary w
    > naszym pięknym kraju.

    Jak tak człowiek popatrzy na spokojnie i bez zacietrzewienia, to w
    znakomitej większości są jednak ustawione sensownie i jest ich niewiele.
    Było (pewnie jest) trochę patologii (szczególnie ze strony SM), ale
    nawet ograniczenia prędkości są sukcesywnie weryfikowane i poprawiane.
    SM też się ukróciło. W mojej opinii podążamy do "normalności", którą
    spotykam w "lepszej" części Europy. No, ale droga długa i daleka.

    > Jestem prawie pewien, że na pasie w stronę Puławskiej przed Herbsta było
    > ograniczenie do 40 km/h. Zerkałem na streetview ale nie ma.\
    > Ktoś pamięta?

    Jeżeli dobrze pamiętam, to 40 postawili tam po paru wypadkach
    (okoliczne pasy + zdarzenia na samym skrzyżowaniu). Później chyba
    przeszedł FR (i chyba w tedy zdjęli 40), po czym postawili
    światła - FR dalej stoi. Przed tą operacją wielokrotnie słyszałem
    z okna piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    iii
    i czasem *dup*.

    > Jadąc samochodem nie spieszę się, więc fotoradary mi nie straszne,
    > dodatkowo używam CB :-)

    Czasem się śpieszę, ale to w granicach rozsądku. CB też mam, tyle że
    ostatni raz go używałem chyba w sierpniu :)

  • 28. Data: 2013-01-10 11:57:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andy Niwinski" napisał w wiadomości
    "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >W Niemczech większość PMS-owych "miszczów kierownicy" dawno by już
    >prawa jazdy nie miała. Np. za dwukrotne przekroczenie w ciągu roku
    >prędkości dozwolonej na autostradze o 25 kmh na 3-mce prawko się
    >idzie j.....

    Nie przesadzaj. Dawniej, o ile sie dobrze orientowalem, za 21-25
    dawali 1 punkt.
    Tych punktow mozna bylo miec 7, wiec bolalo tylko to, ze kasowaly sie
    po roku bezpunktowej jazdy, czy jakos tak.
    za 26-30 byly 3 punkty, wiec 2x wolno bylo przekroczyc, a za 31 ponad
    limit zabierali na 1-3 miesiace PJ za to jedno wykroczenie.

    O, to chyba bylo to
    http://www.bussgeldkatalog-mpu.de/bussgeld/bussgeldk
    atalog/geschwindigkeit/index.php

    A teraz ma sie cos zmienic ...
    http://blog.meinauto.de/neuwagen-blog/13679/neues-pu
    nktesystem-8-punkte-in-flensburg-fuehrerschein-weg

    I o ile zrozumialem, to dawniej po 8 pkt dostawalo sie ostrzenie, a PJ
    tracilo po 18.

    J.

  • 29. Data: 2013-01-10 13:05:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
> [...]
    > jezdzi :-0

    >Wiesz, ale ja to wszystko wiem :) Tyle, że to tutaj mocno

    Co nie znaczy ze musimy zle przyklady wdrazac u nas, a nie skupiac sie
    na dobrych :-)

    W niemczech co prawda mozna stracic PJ za predkosc na autostradzie,
    ale jest tez sporo odcinkow gdzie nie mozna.
    We wloszech na 3 pasowych odcinkach dopuszczone jest 150 - czemu tak
    nie zrobic ?

    I alkoholu do 0.5 promila (albo i 0.8 :-)) i zamek wpisac do kodeksu

    J.

  • 30. Data: 2013-01-10 13:25:44
    Od: tá´Ź

    climbus wrote:

    > Chyba pora oddać prawko jak się znaków nie widzi.

    Jak można zobaczyć zakaz wyprzedzania zasłonięty przez ciężarówkę?

    --
    ss??q s? ??u??ou??