  • 31. Data: 2013-01-10 13:26:33
    Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
    Od: tá´Ź

    climbus wrote:

    > Może i jestem bo nie mam takich problemów.

    Sprawiasz wrażenie trolla. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 32. Data: 2013-01-10 13:32:23
    Od: tá´Ź

    Artur Maśląg wrote:

    > Jeżeli dobrze pamiętam, to 40 postawili tam po paru wypadkach (okoliczne
    > pasy + zdarzenia na samym skrzyżowaniu). Później chyba przeszedł FR (i
    > chyba w tedy zdjęli 40), po czym postawili światła - FR dalej stoi.
    > Przed tą operacją wielokrotnie słyszałem z okna
    > piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    iii i czasem *dup*.

    Bo debil jakiś zrobił niewidoczne przejście na łuku. Takie coś powinno
    być karalne. Ale łatwiej postawić FR niż przebudować skrzyżowanie.
    Notabene potem je przebudowano, ale FR został, chyba tylko po to, żeby
    golić frajerów.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 33. Data: 2013-01-10 13:39:15
    Od: c...@g...com

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 13:25:44 UTC+1 użytkownik tᴏ napisał:

    > Jak można zobaczyć zakaz wyprzedzania zasłonięty przez ciężarówkę?

    hmm, nie wiem jak wytłumaczyć?

    Wystarczy dobrze obserwować drogę przed wyprzedzaniem i w trakcie. Wydaje się to
    naturalne. Oczywiście są sytuacje, że znak można przegapić ale muszą to być skrajne
    sytuacje (długi ciąg ciężarówek i bardzo, bardzo długa prosta aby ten ciąg wyprzedzać
    na raz z zachowaniem odpowiedniej prędkości).

    Tak jak pisałem są to (razem z niewidocznymi znakami) skrajne przypadki.

  • 34. Data: 2013-01-10 13:40:11
    Od: c...@g...com

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 13:26:33 UTC+1 użytkownik tᴏ napisał:

    > Sprawiasz wrażenie trolla. :)

    A z jakiego powodu? Że potrafię jeździć zgodnie z przepisami? Ciekawa teoria.

  • 35. Data: 2013-01-10 14:39:23
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-01-10 13:05, J.F pisze:

    > Co nie znaczy ze musimy zle przyklady wdrazac u nas, a nie skupiac sie
    > na dobrych :-)

    Rozwiązanie z zatrzymywaniem PJ i wręcz aresztem jest dobre
    i sprawdzone. Takie rozwiązania nie są tworzone tylko po to, by
    nękać "biednych" kierowców dla samego nękania. Tylko pytanie jak
    jest realizowana cała reszta, która z tym jest związana.
    W ustawie jest zapisana możliwość kontroli z powietrza, a tutaj
    nagle rewelacje, że nawet paralotnie się przydadzą. Tymczasem
    kontrola jest prowadzona od dawna (tylko w niewielkiej skali
    - na śmigłowce LPR nie ma pieniędzy, a co dopiero na resztę).

    > W niemczech co prawda mozna stracic PJ za predkosc na autostradzie, ale
    > jest tez sporo odcinkow gdzie nie mozna.

    No, zdecydowanie łatwiej w mieście i chyba zgodzisz się ze mą, że
    skutki i zagrożenie większe niż na wielopasmowych autostradach.

    > We wloszech na 3 pasowych odcinkach dopuszczone jest 150 - czemu tak nie
    > zrobic ?

    U nas jest 140km/h. Co zmieni podniesienie do 150km/h? Da lepsze
    samopoczucie paru osobom na pms?

    > I alkoholu do 0.5 promila (albo i 0.8 :-)) i zamek wpisac do kodeksu ...

    Tutaj masz moje poparcie - no chyba, że wypadkowość z winy alkoholu
    zacznie rosnąć - póki co nie jest to problemem.

  • 36. Data: 2013-01-10 14:45:36
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2013-01-10 13:32, t? pisze:

> [...]
    > być karalne. Ale łatwiej postawić FR niż przebudować skrzyżowanie.
    > Notabene potem je przebudowano, ale FR został, chyba tylko po to, żeby

    Cześć

    Zgadzam z Tobą.

    Dodam jeszcze, że fotoradar stoi odpowiednio daleko od skrzyżowania,
    aby Ci, którzy odpuścili na skrzyżowaniu zdołali się na nowo rozpędzić.
    Lub w druga stronę, łapie tych, którzy jeszcze odpuszczają przed
    skrzyżowaniem.

    Seco

  • 37. Data: 2013-01-10 14:51:05
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-01-10 14:45, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

> [...]
    > aby Ci, którzy odpuścili na skrzyżowaniu zdołali się na nowo rozpędzić.
    > Lub w druga stronę, łapie tych, którzy jeszcze odpuszczają przed

    To fakt:
    https://maps.google.pl/maps?q=Warszawa,+Herbsta&hl=p
    l&ll=52.150792,21.026738&spn=0.005076,0.009645&sll=5
    2.24755,21.193789&sspn=5.186783,9.876709&t=h&hq=Herb
    sta&hnear=Warszawa,+mazowieckie&z=17

    Łatwo sprawdzić pasy na *łuku* i inne rewelacje ;)

  • 38. Data: 2013-01-10 14:58:38
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2013-01-10 14:51, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    2.24755,21.193789&sspn=5.186783,9.876709&t=h&hq=Herb
    sta&hnear=Warszawa,+mazowieckie&z=17

    > Łatwo sprawdzić pasy na *łuku* i inne rewelacje ;)

    Pasy na łuku były, nieco dawno. teraz ich nie ma. ZTCP były tak na linii
    pomiędzy napisami "Czapli" i "Edwarda"

    Pozostaje kwestia, na ile tan łuk jest łukiem, widoczność tam była dosyć
    zacna.

    Seco

  • 39. Data: 2013-01-10 15:04:07
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2013-01-10 11:36, Artur Maśląg pisze:
    > (...)

    > AFAIR tam jest 70km/h i wielu przekracza.

    Coś mi się wydaje, że 50 jako obszar zabudowany.

    > Hmmm, na Chełmskiej? Tam się fizycznie tyle nie da jechać (no,
    > znaczy jakby się ktoś uparł to nie zaprzeczę).

    Otóż to. Dwa razy widziałem radar w bardzo sensownym miejscu.
    Śródziemnomorska, łuk, pasy wiele razy, wyjazdy z osiedli itd. teraz sa
    tam progi.
    Jastrzębowskiego, Łuk, pasy, ludzie łażą.

    > Jak tak człowiek popatrzy na spokojnie i bez zacietrzewienia, to w
    > znakomitej większości są jednak ustawione sensownie i jest ich niewiele.
    > Było (pewnie jest) trochę patologii (szczególnie ze strony SM), ale
    > nawet ograniczenia prędkości są sukcesywnie weryfikowane i poprawiane.
    > SM też się ukróciło. W mojej opinii podążamy do "normalności", którą
    > spotykam w "lepszej" części Europy. No, ale droga długa i daleka.

    Czasem są naprawdę sensownie, choćby te Sobieskiego/Sikorskiego.
    A powinny być tylko sensownie, aby się nie dało przyczepić co do
    lokalizacji i powodów postawienia (bezpieczeństwo/zasilanie budżetu)

> [...]
    >
    > Czasem się śpieszę, ale to w granicach rozsądku. CB też mam, tyle że
    > ostatni raz go używałem chyba w sierpniu :)

    Też w sierpniu, wyjazdowo w dłuższe trasy.

    Seco

  • 40. Data: 2013-01-10 15:06:59
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 09 Jan 2013 20:51:15 +0100, megrims napisał(a):

    > http://moto.onet.pl/1674523,1,prawo-jazdy-za-predkos
    c-ida-zmiany,artykul.html?node=2

    > za podwójne przekroczenie prędkości utrata PJ.
    > Czyli na autostradzie 280 km/h :)
    > No to może być.

    Ciekawe czy za niewskazanie będą zabierać PJ właścicielowi w ramach kary
    administracyjnej? ;)