  • 11. Data: 2012-03-05 08:35:38
    Temat: Re: kolej
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-04 21:42, Tomasz Pyra pisze:

    > Czy ja wiem...

    No chyba jednak trochę ich jest.

    > Nie wiem na ile reprezentatywne są takie źródła, ale tu nie wygląda żeby
    > ostatnie lata miały być jakieś szczególne (tak patrząc dekada po dekadzie):
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofy_kolejowe_w_P
    olsce

    > Taka tylko dziura największa w latach 2000-2006.

    Pewnie, że dziura - nie ma np. nic o katastrofa kolejowa w Miałach,
    4 stycznia 2004. No tak, przepraszam, nikt nie zginął to już nie
    warto o tym pisać.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 12. Data: 2012-03-05 13:49:29
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Niby NTG, ale na kolei wypadek.
    >
    > I ... cos mi sie tak kojarzy ze ostatnio to cos sporo tych wypadkow
    > kolejowych bylo.
    >
    > szyny dziurawe czy co ?
    >
    > J.
    pewnie dlatego ze jezdza na swiatlach nawet w dzien no i nie ma fotoradarów

  • 13. Data: 2012-03-05 14:14:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "N1" napisał w wiadomości grup
    >Bardzo śmieszne i na miejscu.

    Ale juz sie pisze ze poprzednia katastrofa (wykolejenie pod
    piotrkowem) to skutek nadmiernej predkosci.

    Oni tez maja szyny w zlym stanie, tez maja ograniczenia predkosci, i
    tez nie chce im sie wlec, spozniac i zasypiac za korba.

    J.

  • 14. Data: 2012-03-05 15:48:43
    Temat: Re: kolej i żałoba
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Bydlę napisał(a):

    > Bo w zeszłym roku średnio trupów jest z tuzin na dobę, więc mniej niż na
    > styku trzech województw...

    Wiec co trzecia doba powinna być żałoba.
    --
    Krzysiek

  • 15. Data: 2012-03-05 22:18:37
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

> [...]
    >
    > Niby NTG, ale na kolei wypadek.
    >
    > I ... cos mi sie tak kojarzy ze ostatnio to cos sporo tych wypadkow

    nie dziurwae tylko do emerytury droznik ma 67 dociagnac:P
    wraz z maszynista, prowadzil slepy kulaweg tragedia

    zawinil czlowiek ot wsio, dziwne ze zwrotnice pozwolily ulozyc taki tor
    przejazdu
    godz pozna czlowiek spiacy, zawiodlo najslabsze ogniwo

    pozatym my mamy stara infrastrukture zabezpieczajaca i tyle

  • 16. Data: 2012-03-06 13:23:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 5 Mar 2012 14:14:43 +0100, J.F napisał(a):

    > Oni tez maja szyny w zlym stanie, tez maja ograniczenia predkosci, i
    > tez nie chce im sie wlec, spozniac i zasypiac za korba.

    Tys kurna korbę w lokomotywie widział...

    --
    ___________ (R)

  • 17. Data: 2012-03-07 22:54:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 Mar 2012 13:23:21 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Tys kurna korbę w lokomotywie widział...

    W tramwaju widzialem, a w lokomotywie nie ma ? :-)

    Zreszta google twierdzi ze byla, bo inaczej czemu by minister zatwierdzal
    instrukcje Mte61 (z 72) z korba ?

    Zreszta masz - korba swietnie widoczna
    http://www.youtube.com/watch?v=H8EW9Y2TPrM&t=390

    J.

  • 18. Data: 2012-03-08 02:50:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 7 Mar 2012 22:54:35 +0100, J.F. napisał(a):

    > W tramwaju widzialem, a w lokomotywie nie ma ? :-)

    Nie. Jest nastawnik, a coraz częściej joystick.

    --