    From: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: kodowanie haseł
    Date: Wed, 23 Jan 2013 15:55:40 +0000 (UTC)
    <f...@g...com>
    <s...@j...net>
    <4...@g...com>
    <s...@j...net>
    <0...@g...com>
    <s...@j...net> <kdolh3$n71$1@node2.news.atman.pl>

    On 2013-01-23, Edek Pienkowski <e...@g...com> wrote:
    > Dnia Tue, 22 Jan 2013 16:27:29 +0000, Stachu 'Dozzie' K. wyszeptal:

    > Mały dowód. Gdyby "nie był autorem i miał przygotowanie z bezpieczeństwa",
    > czy analiza byłaby lepsza, czy tylko ktoś miałby lepszy dupochron:
    > "nasz system został sprawdzony przez niezależnego konsultanta,
    > który ma przygotowanie z bezpieczeństwa"?

    Byłaby większa szansa, że analiza jest dobra.

    > Nie wspominając już o możliwej sytuacji, że taka analiza może zostać
    > przeprowadzona bez konieczności informowania wszystkich zainteresowanych.

    Oczywiście. Tylko MM wyciągnął przykład systemu, który napisał i którego
    nikt kompetentny w bezpieczeństwie nie przeanalizował (przynajmniej za
    wiedzą MM), jako potwierdzenie swoich zdolności kryptograficznych.
    Przyznaj sam: wysoce to wątpliwe potwierdzenie.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot