  • Data: 2009-12-25 11:22:20
    Temat: Re: kodowana dvb-t
    Od: "Tomy M." <t...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Niemożliwe.
    > Przeważnie ten kto ma satelitę, ma i antenę naziemną, odwrotnie tej
    > zależności nie ma.
    > Znam jedną osobę, która ma sat, a nie ma naziemnej.
    > Odwrotnie - od cholery luda.

    Farmazony, mieszkam w górach (Góry Olbrzymie) i całkiem
    sporo ludzi ma wyłacznie anteny SAT, dlaczego? Dlatego
    że gdy ktoś kupił SAT i zobaczył obraz bez odbić nie
    chce już ogladać analogowej TV z nadajników EMITELA marnej
    jakości. Po jakimś kolejnym remoncie elewacji czy dachu, wywala
    całą instalację naziemnej anteny i do niej nie wraca.
    Generalnie im dalej na Zachód i Południe polski tym więcej
    SAT, a mniej UHF. Widać to po budynkach, w moim 100 tys.
    mieście nie ma ani jednego budynku bez anten (wielu)
    SAT. Łatwo to sprawdzić oglądając zdjęcia miasta z południowej
    strony.
    Myślę że wiąże się to również ze znajomością języków
    bo tutaj zależność jest podobna, ima dalej na zachód
    i południe tym więcej języków ludzie znają i oglądają
    nie tylko polską telewizję.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com