  • 1. Data: 2011-05-25 12:36:09
    Temat: klient poczty
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Poszukuje jakiegoś programu do odbieranie i wysyłania poczty email z komórki (Se
    W 995) działającego w javie, który po skasowaniu emaila w telefonie nie kasował
    go z serwera pop3. . Dostępny w tym aparacie klient niestety kasuje maile po
    skasowaniu ich z telefonu.
    Nie mogę skorzyskać z serwera imap bo wp stoi na pop3. I próby pobieranie poczty
    przez imap nie powiodły się.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-05-25 12:40:18
    Temat: Re: klient poczty
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-25 14:36, mz pisze:
> [...]
    > Nie mogę skorzyskać z serwera imap bo wp stoi na pop3. I próby
    > pobieranie poczty przez imap nie powiodły się.

    A z jakiego powodu musisz kasować posty z telefonu?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-05-25 12:50:08
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Liwiusz" napisał:

    > A z jakiego powodu musisz kasować posty z telefonu?

    Zeby móc odebrać następne?
    Nie wiem, jak w SE W995, u mnie np. limit wynosi 300 szt. i trzeba ręcznie
    usuwać stare, coby zrobić miejsce na nowe. Ale za to przy potwierdzaniu
    usuwania jest checkbox "Z telefonu i serwera" ;-)

    JoteR

  • 4. Data: 2011-05-25 12:51:41
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    > A z jakiego powodu musisz kasować posty z telefonu?

    Nie chce ich trzymac na telefonie. W telefonie chcem sprawdzić pocztę
    odpowiedzieć na nią i skasować niepotrzebne maile.
    Na PC mam tak skonfigurowaną skrzynę, że kasuju mi meile z serwera gdy skasuje
    je z programu pocztowego.

  • 5. Data: 2011-05-25 12:58:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-25 14:51, mz pisze:

> [...]
    > odpowiedzieć na nią i skasować niepotrzebne maile.
    > Na PC mam tak skonfigurowaną skrzynę, że kasuju mi meile z serwera gdy

    Może lepiej ustawić PC tak, aby kasował maile z serwera po ich
    ściągnięciu do PC? Wówczas nie będzie problemu dużej ilości maili w
    telefonie.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2011-05-25 17:42:50
    Od: "mz" <z...@w...pl>

> [...]

    Może lepiej ustawić PC tak, aby kasował maile z serwera po ich
    ściągnięciu do PC? Wówczas nie będzie problemu dużej ilości maili w

    nie bo po 1 chce mieć ważne maile dla siebie na serwerze a po 2 co jak
    najpierw przeczytam maila na komputerze, a potem po jakimś czasie, będe
    chciał odpowiedzieć z komórki ?

  • 7. Data: 2011-05-26 07:40:17
    Od: a <...@...com>

    Może w takim razie założyć konto na gmailu - zrobić by odbierało pocztę
    z wp. Gmail chodzi po IMAPie więc będzie bez problemu.

  • 8. Data: 2011-05-27 05:04:23
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "a" <...@...com> napisał w wiadomości
    > Może w takim razie założyć konto na gmailu - zrobić by odbierało pocztę z wp.
    > Gmail chodzi po IMAPie więc będzie bez problemu.

    Wole pozostać na wp. Poszukuje programu pocztowego na komórę z javą