    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: kleje do drewna - wikol vs. pattex i inne
    Date: Thu, 04 Jun 2009 00:32:59 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Najfajniej jest po klejeniu zostawić słoik z resztą kleju i zapomnieć o
    > nim na dłużej :)
    Bo tak to działa. Rozrabiasz klej jak w przepisie. I go zostawiasz żeby stężał.
    Jak chcesz kleić to do garnka z wodą żeby się rozpuścił. Kiedyś wyczytałem że za
    pomocą kleju kostnego można szkło mrożone zrobić. Rysyje się szybę grubym
    papierem ściernym. Następnie maluje ją ciepłym klejem. Po kilku dniach kurczący
    się klej wyłupuje z powierzchni szyby, no właśnie jak nazwać to co on wyłupuje.
    I się szkło mrożone robi. Nie próbowałem. Ale miałem emaliowany garnuszek na
    taki klej. Po jakimś czasie za dużo emalii w nim nie było. To znaczy była tylko
    że nie na ściankach.