  • 11. Data: 2009-07-27 17:53:23
    Temat: Re: klawiatura w laptopie
    Od: STranger <p...@n...ue>

    Jacek pisze:

    > Nie denerwuj sie;)
    > A skad uzytkownik ma wiedziec, ze przytrzymanie shift i ctrl zmieni mu Y z
    > Z?

    Hah, dzięki! :)
    Wreszcie się dowiedziałem jak to sie dzieje, że czasami układ
    klawiatury zmienia się "samoistninie" z polski na polski 214!

    > Czlowiek sie uczy cale zycie:P

    No właśnie :P

    --
    pozdrawiam
    STranger

  • 12. Data: 2009-07-28 14:31:36
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "rs" <n...@n...spam.com> wrote in message

    > dzieki. ide, do kacika, sie wstydzic.
    > a diodka sie nie swieci i laptop kazdorazowo bootuje sie z NumLockiem
    > On, mimo, ze w tym BIOSie nie ma opcji i niezalezne to jest od tego w
    > jakim stanie system go zostwi. ale to juz male miki. jeszcze raz
    > dzieki. <rs>

    Ustaw wartosc na 0

    HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Keyboard\InitialKeyboardIndicators

    Wylacza numlock podczas ladowania systemu (zakladam, ze masz windows).

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 13. Data: 2009-07-28 20:43:00
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    kamil pisze:
    > "rs" <n...@n...spam.com> wrote in message

    > Ustaw wartosc na 0
    >
    > HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Keyboard\InitialKeyboardIndicators
    >
    > Wylacza numlock podczas ladowania systemu (zakladam, ze masz windows).

    Nie prościej w Biosie wyłączyć?

    U mnie świeci się przy ładowaniu systemu, póżniej gaśnie.

    --
    animka

  • 14. Data: 2009-07-28 21:28:56
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 28 Jul 2009 22:43:00 +0200, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    wrote:

    >Nie prościej w Biosie wyłączyć?
    >
    >U mnie świeci się przy ładowaniu systemu, póżniej gaśnie.

    jak zwykle, niezwykle spostzegawcza. <rs>

  • 15. Data: 2009-07-28 21:29:18
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 28 Jul 2009 15:31:36 +0100, "kamil" <k...@s...com> wrote:

    >"rs" <n...@n...spam.com> wrote in message

    >Ustaw wartosc na 0
    >
    >HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Keyboard\InitialKeyboardIndicators
    >
    >Wylacza numlock podczas ladowania systemu (zakladam, ze masz windows).

    dzieki. to jest jakis plan. <rs>

  • 16. Data: 2009-07-28 22:24:31
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    ?

    --
    animka

  • 17. Data: 2009-07-28 22:58:28
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 29 Jul 2009 00:24:31 +0200, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    wrote:

    >?

    ??

  • 18. Data: 2009-07-29 06:49:21
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    STranger pisze:

    > Hah, dzięki! :)
    > Wreszcie się dowiedziałem jak to sie dzieje, że czasami układ
    > klawiatury zmienia się "samoistninie" z polski na polski 214!

    Się wywala wszystko co niepotrzebne, w tym niepotrzebne układy klawiatury :P

  • 19. Data: 2009-07-29 07:36:38
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message
    kamil pisze:

> [...]

    Nie prościej w Biosie wyłączyć?

    U mnie świeci się przy ładowaniu systemu, póżniej gaśnie.

    Przeczytaj jeszcze raz pierwszy post w tym watku.

    Pozdrawiam
    Kamil