  • 1. Data: 2009-07-26 22:05:28
    Temat: jaki minimalny procesor do jakiej karty graficznej?
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    Cześć,

    szukam informacji jaką najlepszą kartę graficzną jest sens kupić do danego
    procesora. Czy ktoś widział takie zestawienie?
    Interesuje mnie np. co nadąży z karmieniem informacjami GF 2MX400, albo o
    jakiej max grafice myśleć do komputera z P4 2,4GHz

    z góry dziękuję z podpowiedzi
    pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2009-07-26 22:13:01
    Od: STranger <p...@n...ue>

    PaweL pisze:

> [...]
    > Interesuje mnie np. co nadąży z karmieniem informacjami GF 2MX400, albo
    > o jakiej max grafice myśleć do komputera z P4 2,4GHz

    Tak orientacyjnie to tutaj znajdziesz info na jakim CPU testowano daną
    grafikę:
    http://www.benchmark.pl/zestawienie_gpu.html
    Mniej więcej odpowiada to klasie sprzętu z jakim powinna pracować karta,
    żeby była wydajna.
    A do P4 2,4 GHz wsadziłbym maksymalnie Radeona X1950Pro na AGP, powyżej
    tej karty byłoby szkoda pieniędzy/za duże straty wydajności.

    --
    pozdrawiam
    STranger

  • 3. Data: 2009-07-27 07:29:50
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "STranger" <p...@n...ue> napisał w wiadomości
    > PaweL pisze:
    > A do P4 2,4 GHz wsadziłbym maksymalnie Radeona X1950Pro na AGP, powyżej
    > tej karty byłoby szkoda pieniędzy/za duże straty wydajności.
    Ja mam P4 3,8 GHz z ta karta i zastanawiam sie czy jest cos wydajniejszego.

    J.
    --
    Nawet kiedy się mylę mam rację...

  • 4. Data: 2009-07-27 08:41:09
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > Ja mam P4 3,8 GHz z ta karta i zastanawiam sie czy jest cos
    > wydajniejszego.

    radeon HD3850. Jest wydajniejszy i sprzętowo dekoduje H.264

    Ale to nie mój komputer. Szukam informacji do komputerów dla rodziny.

    Paweł

  • 5. Data: 2009-07-27 10:52:49
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Interesuje mnie np. co nadąży z karmieniem informacjami GF 2MX400

    GF2 MX400 to czasy Pentium II - III siedzących na slot 1 i takie procesory
    były dla niej wystarczające.

    Pozdrawiam,
    Michał