  • 1. Data: 2009-07-27 15:29:23
    Temat: klawiatura w laptopie
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    mam dosc krytyczna sytuacje. szwankuje klawiatura. wyglada to tak, ze
    gorny rzad klawiszy (pod funkcyjnymi) dziala ok. w rzedzie ponizej pod
    prawa reka u,i,o,p zaminiaja sie w cyfry 4,5,6,* . [ zamienia sie w
    ENTER. podobnie jest w rzedach ponizszych. tylko prawa strona jakby
    byla uszkodzona.
    czy jest jakis szybki sposob diagnozy co sie stalo i ewentualnej
    reperacji? oczywiscie klawiatura zostala przedmuchana na 10ta strone.
    z gory dzieki za porade. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 2. Data: 2009-07-27 15:32:14
    Temat: Re: klawiatura w laptopie
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Uzytkownik "rs" <n...@n...spam.com> napisal w wiadomosci grup
    com...
    > czy jest jakis szybki sposob diagnozy co sie stalo i ewentualnej
    > reperacji? oczywiscie klawiatura zostala przedmuchana na 10ta strone.
    > z gory dzieki za porade. <rs>

    Przeczytaj instrukcje obslugi. Tam wszystko jest opisane.

  • 3. Data: 2009-07-27 15:47:26
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    rs pisze:
> [...]
    > prawa reka u,i,o,p zaminiaja sie w cyfry 4,5,6,* . [ zamienia sie w
    > ENTER. podobnie jest w rzedach ponizszych. tylko prawa strona jakby

    Masz w?a;czony numlock, czyli cze;s'c' klawiatury pracuje w trybie
    numerycznym. Poszukaj przycisku opisanego jako NUMLOCK i nacis'nij go,
    powinna zgasna;c' dioda lub inny wskaz'nik np. na wys'wietlaczu LCD.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2009-07-27 15:51:08
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 27.07.2009 17:29, rs pisze:
> [...]
    > prawa reka u,i,o,p zaminiaja sie w cyfry 4,5,6,* . [ zamienia sie w
    > ENTER. podobnie jest w rzedach ponizszych. tylko prawa strona jakby

    Litości... NumLock!

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 5. Data: 2009-07-27 15:58:07
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Mon, 27 Jul 2009 17:32:14 +0200, "qwerty" <q...@p...fm>
    wrote:

    >Uzytkownik "rs" <n...@n...spam.com> napisal w wiadomosci grup
    .com...

    >Przeczytaj instrukcje obslugi. Tam wszystko jest opisane.

    sorry, ale nie jest. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 6. Data: 2009-07-27 16:16:03
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Uzytkownik "rs" <n...@n...spam.com> napisal w wiadomosci grup
    com...
    x.com...

    > sorry, ale nie jest. <rs>

    Nawet chce ci sie klamac. Podaj model.

  • 7. Data: 2009-07-27 16:25:30
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 27 Jul 2009 17:51:08 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

    > Litości... NumLock!

    Nie denerwuj sie;)
    A skad uzytkownik ma wiedziec, ze przytrzymanie shift i ctrl zmieni mu Y z
    Z?
    Czlowiek sie uczy cale zycie:P

  • 8. Data: 2009-07-27 17:48:40
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Mon, 27 Jul 2009 17:47:26 +0200, Piotr Rezmer

    >Masz w?a;czony numlock, czyli cze;s'c' klawiatury pracuje w trybie
    >numerycznym. Poszukaj przycisku opisanego jako NUMLOCK i nacis'nij go,
    >powinna zgasna;c' dioda lub inny wskaz'nik np. na wys'wietlaczu LCD.

    dzieki. ide, do kacika, sie wstydzic.
    a diodka sie nie swieci i laptop kazdorazowo bootuje sie z NumLockiem
    On, mimo, ze w tym BIOSie nie ma opcji i niezalezne to jest od tego w
    jakim stanie system go zostwi. ale to juz male miki. jeszcze raz
    dzieki. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 9. Data: 2009-07-27 17:50:05
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Mon, 27 Jul 2009 18:16:03 +0200, "qwerty" <q...@p...fm>
    wrote:

    >Uzytkownik "rs" <n...@n...spam.com> napisal w wiadomosci grup
    .com...
    ax.com...

    >Nawet chce ci sie klamac. Podaj model.

    a prosze bardzo. sony PCG-392L. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 10. Data: 2009-07-27 17:50:37
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Mon, 27 Jul 2009 17:51:08 +0200, Radosław Sokół
    <r...@m...com.pl> wrote:

    >Litości... NumLock!

    dzieki, ale byloby super jakbys jeszcze swoj sarkazm potrafil
    kontrolowac. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski