  • 1. Data: 2009-07-27 08:47:11
    Temat: Trackball Logitech Marble
    Od: "adams" <s...@k...onet.pl>

    Taki:
    http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=693149301
    Pewnego pięknego poranka przestał działać - po włączeniu nie zobaczył go
    sysytem.
    Inne myszki działają.
    Czy możliwa jest naprawa i czy opłacalna. Robił to ktoś? Jeżeli tak to
    gdzie?
    Nowy jak widać to 160 zł z przesyłką.
    A bez trackballa u mnie jak bez ręki.

    __
    Pzdr
    Adam

  • 2. Data: 2009-07-27 09:12:08
    Temat: Re: Trackball Logitech Marble
    Od: Tomek <...@...z>

    adams pisze:
    > Taki:
    > http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=693149301
    > Pewnego pięknego poranka przestał działać - po włączeniu nie zobaczył go
    > sysytem.

    USB czy PS/2?

    > Inne myszki działają.
    > Czy możliwa jest naprawa i czy opłacalna. Robił to ktoś? Jeżeli tak to
    > gdzie?

    W myszkach na początku sprawdza się kabel - może i tu się złamał?

  • 3. Data: 2009-07-27 09:16:36
    Od: "adams" <s...@k...onet.pl>

    USB. Może i kabel. Nie sprawdzałem. Ale nawet jeśli - to i tak nie mam
    takiego do podmiany. A lutowanie to nie dla mnie.
    Pewno podjadę w takim razie do serwisu znajomego.__

    __
    Pzdr
    Adam

  • 4. Data: 2009-07-28 05:43:14
    Od: "adams" <s...@k...onet.pl>

    Miałeś rację - kabel. Ale nie złamany, tylko przegryziony - prawie
    niewidocznie - przez 2 miesięcznego rudego sierściucha.

    __