  • 1. Data: 2009-07-27 17:54:58
    Temat: Zagadka audio w płycie A7V8X-X
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Witam
    Wszystkim chyba znana płyta A7V8X-X. Instaluję windę XP, instaluję
    sterownik audio z strony Asusa (alc650_wdma341.zip), zapuszczam muzyczkę
    i.... niiic. Patrzę, acha, zworek nie ma na pinach gniazda frontpanelu.
    Zakładam.... i dalej nic. No tak, dźwiękówka popsuta. Nieco wkurzony bawię
    się machinalnie wtykiem od głośników i wtykam niechcący w gniazdko od
    mikrofonu (to czerwone, na dole). JEST MUZYKA!! Wyciągam zworki - dalej
    gra... Panowie, czemu w porządnej płycie gra gniazdko mikrofonowe?? Nie
    martwiłbym się ale gdzie ja mam wetknąć mikrofon? :)
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2009-07-27 18:47:41
    Temat: Re: Zagadka audio w płycie A7V8X-X
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-07-27 19:54, Użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
> [...]
    > gra... Panowie, czemu w porządnej płycie gra gniazdko mikrofonowe?? Nie
    > martwiłbym się ale gdzie ja mam wetknąć mikrofon? :)

    Skoro to chodzi o gniazdko na "frontpanelu" to znaczy że składał
    całość dupa a nie fachowiec i na drugi raz zleć to komuś mającemu
    pojęcie co robi.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-07-27 19:29:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 27 Jul 2009 20:47:41 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Skoro to chodzi o gniazdko na "frontpanelu"

    Nie, chodziło o gniazdo z tyłu. A dupa to ja jestem, bo zassałem sterownik
    do płyty A7N8X-X a powinienem do płyty A7V8X-X :)
    Na właściwym sterowniku śmiga OK.
    --
    Jacek