  • 1. Data: 2010-04-12 20:34:05
    Temat: klawiatura podświetlana w laptopie
    Od: "news.gazeta.pl" <t...@g...pl>

    do mojego laptopa ASUS N61VG 006J dokupiłem klawiaturę podświetlaną ale:
    z klawiatury wychodzi druga wąska tasiemka ale nie mam gdzie jej wetknąć,
    na płycie nie ma gniazdka,
    jest jakiś narysowany pasujący kwadracik z czterema punkcikami ale gniazdka
    nie ma,
    czy jak domontuję tam gniazdko to zadziała podświetlanie klawiatury?

    czy znawcy wiedzą jak w zwyczju ma czynić Asus?
    czy zadziała samo zamontowanie gniazdka czy trzeba jeszcze coś?

    pzdr
    ia

  • 2. Data: 2010-04-13 06:15:47
    Temat: Re: klawiatura podświetlana w laptopie
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    news.gazeta.pl pisze:
> [...]
    >
    > czy znawcy wiedzą jak w zwyczju ma czynić Asus?
    > czy zadziała samo zamontowanie gniazdka czy trzeba jeszcze coś?

    Bardzo wątpliwe, aby producent dołożył zbędne elementy, które jednak
    kosztują choć trochę i wydłużają czas produkcji.