  • 1. Data: 2010-04-13 07:04:19
    Temat: Poszukiwania karty wi-fi
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    Dostalem do reanimacji laptok Toshiba A100-232i nie moge zwalczyc
    uruchomienia sieci wi-fi bo w systemie nie widac karty sieciowej.
    Jakby jej w ogole nie bylo, nawet Everest nie raportuje jej obecnosci.
    Przywrocilem system z oryginalnego dysku Recovery CD Toshiby. Oczywiscie
    zainstalowne jest full softu a wiec uwazam ze i do wi-fi. Na liscie kart
    sieciowych w Panelu Sterowania mam ciagle tylko ethernetową.
    Na obudowie nie ma zadnego wlacznika mechanicznego. Wyglada na to, ze
    powinno sie wlaczac Fn+F8.
    Czy ktos majacy ten model moglby mi powiedziec czy pod klawiszem F8, gdzie
    jest szary symbol sieci wi-fi powinna byc lampka sygnalizacyjna sieci?
    w jaki sposób mogłbym się upewnić czy ten model ma wbudowane to urządzenie
    lub czy jest ale zepsute?

  • 2. Data: 2010-04-13 07:19:45
    Temat: Re: Poszukiwania karty wi-fi
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

> [...]
    > sieciowych w Panelu Sterowania mam ciagle tylko ethernetową.
    > Na obudowie nie ma zadnego wlacznika mechanicznego. Wyglada na to, ze

    Bede strzelac: karta wifi jest opcjonalna (w formie minipci)
    i twoj egzemplarz akurat nie ma jej na stanie? :P

    Nie znam tego modelu, ale sprawdz spod laptopa na obecnosc
    odkrecalnych klapek zmiejscem na taka karte. Jak takich nie ma,
    to szukaj pod klawiatura.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 3. Data: 2010-04-13 07:28:18
    Od: sandman <s...@p...wprost.pl>

    W dniu 2010-04-13 09:04, PK pisze:
> [...]
    > sieci?
    > w jaki sposób mogłbym się upewnić czy ten model ma wbudowane to
    Witam,
    na stronie
    http://ce.computers.toshiba-europe.com/innovation/js
    p/SUPPORTSECTION/discontinuedProductPage.do?LNG=20&s
    ervice=CE&com.broadvision.session.new=Yes&PRODUCT_ID
    =114231#0
    pisze, że karta WiFi nie jest standardowym wyposażenie tego laptopa,
    więc może nie być karty.

    --
    sandman

  • 4. Data: 2010-04-13 07:31:02
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Tue, 13 Apr 2010 09:04:19 +0200, PK napisał(a):

    > Dostalem do reanimacji laptok Toshiba A100-232i nie moge zwalczyc
    > uruchomienia sieci wi-fi bo w systemie nie widac karty sieciowej.

    http://support1.toshiba-tro.de/tedd-files2/0/userman
    -pl-20090204102055.zip

    Włącznik powinien się znajdować na prawym boku w pobliżu napędu optycznego.
    --
    Marcin

  • 5. Data: 2010-04-13 07:31:24
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "sandman" <s...@p...wprost.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    p/SUPPORTSECTION/discontinuedProductPage.do?LNG=20&s
    ervice=CE&com.broadvision.session.new=Yes&PRODUCT_ID

    Jest napisane.

  • 6. Data: 2010-04-13 07:32:50
    Od: sandman <s...@p...wprost.pl>

    W dniu 2010-04-13 09:31, qwerty pisze:
> [...]
    p/SUPPORTSECTION/discontinuedProductPage.do?LNG=20&s
    ervice=CE&com.broadvision.session.new=Yes&PRODUCT_ID

    Bardzo przepraszam, spieszyłem się :)

    --
    sandman

  • 7. Data: 2010-04-13 11:28:53
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "PK" <p...@e...pl> napisał w wiadomości

    Wi-Fi w lapopie składa się z dwóch części. Jedną jest antena, drugą karta
    sieciowa. Do tej drugiej jest zwykle łatwy dostęp po otwarciu jednej z
    klapek obudowy. Sprawdź czy jest karta (układ mniej więcej 3x5 cm ze stykami
    na węższej krawędzi) na swoim miejscu i czy jest podłączona do anteny.

  • 8. Data: 2010-04-13 11:38:14
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    Na bokach lapka na 100% nie ma zadnych wlącznikow.
    Po rozebraniu spodnich klapek widok jest nastepujacy
    http://www.pinus.adrem.pl/tmp/IMGP9079.jpg
    W nazwie sterownika wystepuje słowo "minipci"

  • 9. Data: 2010-04-13 11:51:36
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-04-13 13:38, PK pisze:

    > http://www.pinus.adrem.pl/tmp/IMGP9079.jpg

    Jak na moje kaprawe oko to tam nie ma karty wifi, a jedynie zwykły modem
    telefoniczny.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 10. Data: 2010-04-13 11:57:26
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Tue, 13 Apr 2010 13:38:14 +0200, PK napisał(a):

    > Na bokach lapka na 100% nie ma zadnych wlącznikow.
    > Po rozebraniu spodnich klapek widok jest nastepujacy
    > http://www.pinus.adrem.pl/tmp/IMGP9079.jpg
    > W nazwie sterownika wystepuje słowo "minipci"

    Model PSAA2E-04Z03MPL nie posiada WLAN.
    --
    Marcin