  • 21. Data: 2010-02-24 14:45:33
    Temat: Re: kilka telewizorow
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > jest, ale czy to się kalkuluje?

    Prawdę powiedziawszy to nie mam pojęcia.

  • 22. Data: 2010-03-25 20:58:06
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 24 Feb 2010 11:20:34 +0100, Gienek <g...@s...pl>
    wrote:

    >Zamiast zewnętrznych tunerów możesz zastosować telewizory od razu z
    >wbudowanym tunerem satelitarnym oraz wejściem na moduły CI. Prawdę
    >powiedziawszy to na oczy nie widziałem takiego cudactwa ale słyszałem,
    >że podobno jest takie coś produkowane.

    Ja widziałem coś takiego jakieś 15 lat temu. Nawet dwa. Jeden to był
    Finlux, a drugi Loewe.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2010-03-25 20:58:42
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Mar 2010 21:58:06 +0100, jerzu
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Ja widziałem coś takiego jakieś 15 lat temu. Nawet dwa. Jeden to był
    >Finlux, a drugi Loewe.

    Oczywiście nie miały slotu CI.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 24. Data: 2010-03-26 06:19:32
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Gienek pisze:

    > Prawdę powiedziawszy to nie mam pojęcia.

    no właśnie. widziałem sharpa z dwoma głowicami, dyskiem i slotem na
    moduł ci - kosztował ponad 7000 rok temu.
    do tego trzeba dokupić moduł, ale nie jak wiadomo w grę wchodzi tylko
    cyfra i tnk.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion