  • 11. Data: 2010-02-24 08:59:28
    Temat: Re: kilka telewizorow
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Oczekuje ze kupie jakis dekoder polsatu czy innej cyfry i
    > bede mogl ogladac na osmiu TV rozne programy.
    > Np na jednym CN na drugim CNN na trzecim Kiepskiego itd.
    > Oczywiscie chce zrobic to jak najmniejszym kosztem zeby
    > nie placic osmiu abonamentow.

    Nie ma takiej możliwości stosując jeden tuner. Jedynym
    rozwiązaniem jest, jak piszą inni, zestaw z multiswitchem i
    ośmioma tunerami.

  • 12. Data: 2010-02-24 09:02:27
    Od: Jarek <j...@g...pl>

    W dniu 2010-02-24 14:02, pitpull pisze:

    > Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mój swieżo zakupiony strong w pakiecie z cyfry ma wyjście "antenowe" -
    > nie da się tego podłączyc "szeregowo" ?
    > Nie wiem jak wygląda sprawa w fergusonach i może źle rozumiem, ale
    > moze da sie tak:
    >
    > Antena/Konwerter ----kabelek----tuner1
    > -----kabelek-------tuner2------kablek---.......
    >
    > pitpull
    > PS. standardowo dawany do anteny HD konwerter w cyfrze ma 2 wyjścia na
    > kabelki

    nie da się, albo konwerter quattro i multiswitch 5/8 albo konwerter octo
    bez multiswitcha.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-02-24 09:29:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WHYSKY" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Oczekuje ze kupie jakis dekoder polsatu czy innej cyfry i bede mogl
    > ogladac na osmiu TV rozne programy.

    Nie ma takiej opcji.
    Dekoder służy do odbioru jednego programu naraz.

  • 14. Data: 2010-02-24 09:32:00
    Od: "pitpull" <p...@b...com.pl>

  • 15. Data: 2010-02-24 09:42:55
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 24-02-2010 o 10:32:00 pitpull <p...@b...com.pl> napisał(a):

    > Mój swieżo zakupiony strong w pakiecie z cyfry ma wyjście "antenowe" -
    > nie da się tego podłączyc "szeregowo" ?

    Nie da się tak żeby wszystkie równocześnie działały. Zresztą i tak trzeba
    odpowiednią ilość dekoderów.

    --
    SW3
    ----

  • 16. Data: 2010-02-24 09:52:26
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    pitpull pisze:
> [...]
    > nie da się tego podłączyc "szeregowo" ?
    > Nie wiem jak wygląda sprawa w fergusonach i może źle rozumiem, ale moze

    w zestawie masz konwerter twin czyli na dwa odbiorniki,
    co oznacza, że możesz podłączyć dwa dekodery lub jeden dekoder z
    podwójną głowicą, ale za pomocą dwóch kabli.
    taki przykład stosuje się w wyjątkowych sytuacjach kiedy jeden dekoder
    ma przelotkę, ale jednocześnie mozna korzystać TYLKO z jednego dekodera

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 17. Data: 2010-02-24 09:54:09
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    pitpull pisze:
> [...]

    co oznacza, że możesz podłączyć dwa dekodery lub jeden dekoder z
    podwójną głowicą, ale za pomocą dwóch kabli.
    podany przez Ciebie przykład stosuje się w wyjątkowych sytuacjach kiedy

  • 18. Data: 2010-02-24 10:02:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pitpull" <p...@b...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mój swieżo zakupiony strong w pakiecie z cyfry ma wyjście "antenowe"

    Znaczy przelotkę konwerterową, czy wyjście sygnału z modulatora?

    >- nie da się tego podłączyc "szeregowo" ?
    > Nie wiem jak wygląda sprawa w fergusonach i może źle rozumiem, ale moze da
> [...]

    A po co?
    W ten sposób 8 tunerów nie dostanie niezależnego sygnału.
    Do tego trzeba więcej kabli.

  • 19. Data: 2010-02-24 10:20:34
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > No ok. ale chce jeden tiuner np cyfry jest to mozliwe ?

    Nie ma takiej możliwości.

    Zamiast zewnętrznych tunerów możesz zastosować telewizory od razu z
    wbudowanym tunerem satelitarnym oraz wejściem na moduły CI. Prawdę
    powiedziawszy to na oczy nie widziałem takiego cudactwa ale słyszałem,
    że podobno jest takie coś produkowane.

  • 20. Data: 2010-02-24 12:05:00
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Gienek pisze:

> [...]
    > wbudowanym tunerem satelitarnym oraz wejściem na moduły CI. Prawdę
    > powiedziawszy to na oczy nie widziałem takiego cudactwa ale słyszałem,

    jest, ale czy to się kalkuluje?