  • Data: 2014-09-05 18:14:31
    Temat: Re: kieszonkowy aparat na baterie AA
    Od: fifak <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-02 16:52, The dude pisze:
    > Grupa chyba nie żyje, gdzie teraz dyskutuje się o fotografii?
    > Szukam markowego aparatu kieszonkowego na baterie paluszki AA, uważam to
    > za wielka zaletę i przewagę nad dedykowanymi akumulatorami, coś jak
    > Canon A810, ale już ich nie ma w sklepach.

    polecam bo mam panasonic XS1 lub lepszy XS3

    super cieniutki i malutki, biore go na wycieczki, fotki o niebo lepsze
    niż każdy smartfon, xs3 filmy fullHD, niestety ma dedykowany akumulator
    ale można kupić drugi jako zapasowy

    albo WX220 soniaka, również ultrakompaktowy kieszonkowy aparacik

    dla mnie mobilność jest najważniejsza, po co mi duże pudlaste aparaty
    które ciężko zabrać