  • Data: 2014-09-05 15:52:49
    Temat: Re: kieszonkowy aparat na baterie AA
    Od: mt <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-05 15:29, XX YY pisze:

    > tutahj masz power bank , ktory jest tani ( tanszy od tego za 10 usd z paluszkami) i
    li-ja baterie.
    > ewentualniemoznaby tego typu uzywac
    >
    > http://www.amazon.de/EasyAcc%C2%AE-10000mAh-Portable
    -Ladeger%C3%A4t-Smartphone/dp/B00H9BEC8E/ref=sr_1_1?
    ie=UTF8&qid=1409923305&sr=8-1&keywords=power+bank

    > to wystarcza na 2-3 ladowania komorki lub pewnie tez na 2-3 ladowani kompaktu.
    > zamiast cos takiego targac wole zabrac 2 male naladowane baterie dedykowane , choc
    nigdy nie potrzebowalem wiecej niz jedna zapasowa.

    No wiem, że takie są, bo przecież sam ci dawałem wcześniej linka do
    czegoś podobnego, tu masz jeszcze trochę większy:
    http://www.hurt.com.pl/mobilna-bateria-power-bank-dp
    m-pbv15,p13474.html
    I z czegoś takiego nie naładujesz 2-3 razy komórki LUB 2-3 razy aparat
    tylko 2-3 razy telefon ORAZ 2-3 razy aparat, możesz je nawet ładować
    jednocześnie. A sam aparat to możesz i 7 razy naładować (przy
    akumulatorze ok 1200 mAh, a rzadko kiedy kompakty mają więcej,
    przeważnie mniej).

    --
    marcin