  • Data: 2014-09-05 08:19:36
    Temat: Re: kieszonkowy aparat na baterie AA
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Freitag, 5. September 2014 02:44:19 UTC+2 schrieb Piotr Kosewski:
> [...]
    dedykowane akku o wiekszej wydajnosci i wymieniec , a nie doaladowywac.

> [...]
    >
    > swobodzie wynikającej z zasilania dostępnymi w sklepach paluszkami.
    >
    > Ale jesteś zbyt zaabsorbowany swoimi niegramatycznymi tyradami, żeby
    >
    > przeczytać dokładnie pytanie postawione w wątku...
    >

    > Poza tym ile kosztują dedykowane aku? I ile trzeba by było ich wziąć,
    >
    > żeby mieć spokój na wakacjach bez możliwości ładowania? Kilka?
    >
    > Kilkanaście?
    >

    > Ponadto trzeba brać pod uwagę istnienie aparatów z niewymienną
    >
    > baterią. Jeśli jeszcze takich nie ma, to pewnie się pojawią (podobnie
    >
    > jak telefony). Czyli wyjście z wymiennymi aku będzie ograniczało

    przede wszystkiem to nie jest koncypowane jako ladowarka , tylko jako zewnetrzne
    dodatkowe zrodlo zasilania. Cos tam pradu z tego w trakcie uzywania moze i sie
    zaladuje.

    Nie ma sensu do kompaktow.

    w tej samej wielkosci i o tym samym ciezarze zabierasz dedykowane akumulatory ,
    ktore sa w stanie dostarczyc dwa razy wiecej energii niz paluszki.
    zamiast podpinac kabel, uzywac urzadzenie przypiete do powerbank najwygodniej w
    swicie w ciagu sekundy wymieniasz rozladowane akku na zaladowane.
    Rozladowany akku ladujesz tak samo jak musialbyc ladowac paluszkiu z powerbanku ,
    tele ze zrobisz wiecej zdjec na akku jonowo - li ( po) .

    Jesli jestes w drodze , tym wiekszy sens ma zabranie zrodel pradu o wiekszej
    pojemnosci przy tym samym cierzarze.

    koniec

    powerbank

    uzywalem , sam robilem do wlasnych potrzeb juz przed pietnastu laty - uzywalem w
    kabinie szybowca do zasilania przenosnych urzadzen nawigacyjnych.
    wtedy o ile pamietam jakis ipad compac z zasilaniem 5,5 V.
    Siec ma 12 V , ale nie ma w instalcji jaiegos uniweralnego gniazdka ( jak np
    smochodowe do zapalniczki) , do ktorego moznaby sie podpiac , wiec uzywalem 3000 mAh
    12 V akku zelowe z przetwornica DV/DV. wiem wiec o czym pisze.
    w dodatku w odroznieniu od wielu dyskutantow robie zdjecia i to na b. wysokim
    technicznym poziomie - tez wiem wiec o czym pisze poruszajac temat zasilania aparatu
    fotograficznego.

    Jestem ciekaw , czy wsrod milionow uzytkownikow malych kompaktow w polsce , choc
    jeden z nich zabiera cos takiego do ladowania aparatu w drodze.
    Najefektywniejsty jest drugui akumulator ( zamiéniki sa znacznie tansze , choc o
    nieco mniejszej pojemnosci ) . Przy zwyklym urlipoe , jesli ktos robi sporadycznie
    zdjecia spokojnie wystrcza oryginalne naladowane pakku , ktorym w ciagu paru tygodni
    mozna zrobic pareset zdjec.
    jesli sie fotografuje intensywnie wystarczy kazdego wieczora po skonczeniu zdjec
    doladowac akku.

    W duzych aparatch wymyslino booster- mozna wlozyc paluszki , choc wolabym oryginalne
    akku . Dalyby taki sam efekt przy mniejszym ciezarze.

    Lampy blyskowe - zamiast paluszkow wygodniejsze sa akku od aparatow. choc paluszki
    wciaz jeszcze sa masowo stosowane . w aparatach juz nie - dlatego ze wieksza energie
    maja akku li-jo(po)