  • 1. Data: 2015-10-18 13:16:12
    Temat: kierowca pobił pieszego i wrzucił go do kanału
    Od: adam <a...@w...pl>

    Zamiast się kłócić zobaczcie jak to się robi w Petersburgu
    https://www.youtube.com/watch?v=t32HSQiJ9Pk&feature=
    youtu.be
    https://www.youtube.com/watch?v=9gnZflpmU5M

  • 2. Data: 2015-10-18 13:26:44
    Temat: Re: kierowca pobił pieszego i wrzucił go do kanału
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-10-18 13:16, adam wrote:
    > Zamiast się kłócić zobaczcie jak to się robi w Petersburgu
    > https://www.youtube.com/watch?v=t32HSQiJ9Pk&feature=
    youtu.be
    > https://www.youtube.com/watch?v=9gnZflpmU5M

    Kuźwa jakie u Ruskich fury jeżdzą

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2015-10-18 18:56:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** quent pisze tak:

    youtu.be

    > Kuźwa jakie u Ruskich fury jeżdzą

    Trudno uwierzyć, że to sami złodzieje i trepy. Chyba ropa i gaz
    wszystko napedza.

    W Braniewie rewia jak w Cannes. Pod czerwonym światłem czekają: dwie
    fury i Skoda Octavia Polaka, dwie fury i Ford Focus Polaka.

    Jak Ruski przyjedzie pod market to do sklepu by wjechał taki wygodny.
    Chyba się boi długo iść z siatkami do samochodu żeby go narodowcy nie
    napadli ;) Na szczęście nie zajmują już miejsc dla niepełnosprawnych.

    A mleko podobno trzy razy droższe niż w Polsce. Wot technika.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 4. Data: 2015-10-18 19:51:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 18.10.2015 18:56, PiteR wrote:

    > Trudno uwierzyć, że to sami złodzieje i trepy. Chyba ropa i gaz
    > wszystko napedza.

    Niekoniecznie. W Kijowie było podobnie. Przynajmniej 5 lat temu.
    Samochody lepsze niż u nas, za to w blokach syf nieporównywalny chyba do
    niczego w Polsce (przynajmniej na skalę masową).

    Shrek.

  • 5. Data: 2015-10-18 20:31:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Shrek pisze tak:

    > Niekoniecznie. W Kijowie było podobnie. Przynajmniej 5 lat temu.
    > Samochody lepsze niż u nas, za to w blokach syf nieporównywalny
    > chyba do niczego w Polsce (przynajmniej na skalę masową).

    Ruscy muszą mieć zerojedynkowo wszystko z górnej półki. To widać na ich
    filmikach na yt. Jak kraść to miliony jak kochać to królewnę... Jeśli
    na Fiata trzeba kraść rok to lepiej poczekać i za dwa lata kupić BMW.
    Polacy już spuszczają z tonu. Robią się skąpi jak Niemcy (jeszze nie
    jak Anglicy).

    Może Ruscy nie znają "dobrodziejstwa" spółdzielni :) W Polsce mamy
    spóldzielnie, które będą zamiatać klatki szczoteczkami do zębów byleby
    usprawiedliwić swój byt i swoją "potrzebność"

    Stare konie za 2500 netto latają po osiedlu ze srubokrętami i dokręcają
    poluzowane śrubki w huśtawkach. Do zgłoszenia że się zamek zacina w
    domofonie lecą na sygnale na wyścigi.

    Gdyby nie przymusowe spóldzielnie to w Polsce byłby taki chlew jak w
    Anglii gdzie każdy sobie rzepke skrobie.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 6. Data: 2015-10-18 20:54:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 18.10.2015 20:31, PiteR wrote:

    > Ruscy muszą mieć zerojedynkowo wszystko z górnej półki.

    Akurat w Kijowie to nie Ruscy;)

    > To widać na ich
    > filmikach na yt. Jak kraść to miliony jak kochać to królewnę...

    Oj nie wiem. Na tych zdjęciach z portali społecznościowych "takie rzeczy
    tyko w Rosji" to wiele księżniczek jest... no wątpliwej urody (choć i
    tak pewnie lepiej niż u Niemców;)

    > Jeśli
    > na Fiata trzeba kraść rok to lepiej poczekać i za dwa lata kupić BMW.
    > Polacy już spuszczają z tonu. Robią się skąpi jak Niemcy (jeszze nie
    > jak Anglicy).

    Ja myślę, że to coś podobnego do naszego syndromu "parkingu przed
    kościołem". Tylko mocniej - dlatego zadłużą się na 15 lat, będą
    mieszkali w klitce w syfiastym bloku, ale Ładą nie pojadą.

    > Może Ruscy nie znają "dobrodziejstwa" spółdzielni :)

    Dokładnie tak. Tam nawet ludzie potrafią ocieplić scianę od swojego
    mieszkania na 6 piętrze. W wersji hard... pianką montażową;) Dodatkowo -
    nie ma takiego balkonu, coby się go nie dało zabudować jakimiś oknami z
    wysypiska. A części wspólne... szok. U nas windy w takim stanie jak tam
    od ręki by wyłączyli z eksplatacji.

    Shrek.

  • 7. Data: 2015-10-19 00:16:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Oct 2015 13:16:12 +0200, adam napisał(a):
    > Zamiast się kłócić zobaczcie jak to się robi w Petersburgu
    > https://www.youtube.com/watch?v=t32HSQiJ9Pk&feature=
    youtu.be
    > https://www.youtube.com/watch?v=9gnZflpmU5M

    No ake czasem sie nalezy.

    https://www.youtube.com/watch?v=N8Zt4fydAX0
    https://www.youtube.com/watch?v=eFskgKky5cU

    To tak jeszcze ze dwa pokolenia zajmie, zanim tam wypadkow ubedzie ..

    J.

  • 8. Data: 2015-10-19 02:58:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Drugi film 4,19 klasyka.

  • 9. Data: 2015-10-19 21:43:10
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-10-19 o 00:16, J.F. pisze:
> [...]
    > https://www.youtube.com/watch?v=eFskgKky5cU
    >
    > To tak jeszcze ze dwa pokolenia zajmie, zanim tam wypadkow ubedzie ..

    Jak widać tak samo chodzą jak i jeżdżą,

    to nie kraj, to stan umysłu.

    --
    Pozdr