eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykiedy likwidacja szkody może dopuszczać klepanie/szpachlowanie zamiast wymiany elementuRe: kiedy likwidacja szkody może dopuszczać klepanie/szpachlowanie zamiast wymiany elementu
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: kiedy likwidacja szkody może dopuszczać klepanie/szpachlowanie zamiast
    wymiany elementu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <e...@g...com>
    <iyfyx1soahgs.q2qw0161hrcj$.dlg@40tude.net>
    <n55ke3$1fk$1@node2.news.atman.pl>
    <1ln0kiuy9jpkb.1r5rmx7e6x43o$.dlg@40tude.net>
    <n56htp$tvq$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Sun, 20 Dec 2015 16:56:51 +0100

    Dnia Sun, 20 Dec 2015 16:36:27 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Wariant b+c - nie pokrywa wartości szkody.
    > Wariant a - dolicz 2000 dla właściciela, za fatygę i pozostawanie bez
    > samochodu i będzie ok

    Takie koszty są obecne we wszystkich opcjach, więc w rozważaniach na temat
    różnic można o nich zapomnieć.

    > , bo zrówna się z wariantem d.

    Nie zrówna się, bo do D też trzeba te 2000zł dopisać.

    > Wariant e - nie wiem czy to jest do zrealizowania, obstawiam, że nawet
    > jakby się ktoś uparł to by mu się nie udało.

    Wszystko można zrobić.
    Np. można by chcieć kupić całe nowe nadwozie, bo np. wymiana tylnej
    ćwiartki czy progu wymaga spawania, a włąściciel "się boi" spawanego.
    Takie nadwozie to będzie około połowa nowego samochodu, czyli w przypadku
    samochodów 2-3 letnich, razem z przełożeniem wszystkiego pewnie nadal nie
    przekroczyłoby wartości samochodu.