eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykiedy duże spalanie?Re: kiedy duże spalanie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!border4.nntp.dca.giganews.com
    !border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!new
    shosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.ne
    ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 16 Jul 2013 23:44:11 +0200
    From: _Michał <m...@g...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
    Thunderbird/17.0.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kiedy duże spalanie?
    References: <krov5i$ipm$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <krov5i$ipm$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <51e5bead$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-64-233-133.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1374011053 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1220 89.64.233.133:42861
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498527
    [ ukryj nagłówki ]

    On 7/12/2013 3:09 PM, Ministerstwo Propagandy wrote:
    > kiedy samochód mniej pali jak się powoli rozpędza czy szybko i później
    > stabilne obroty, czy gdy jeździ się na niskich obrotach, czy może jednak
    > na wysokich?


    Na jakieś 40% mocy, i nie przekraczając 2.5k rpm
    w benzynie żeby program silnika szedł na ekologii...

    Chyba ze te 40% mocy rwie przyczepność i odpala ESP
    to wtedy na granicy przyczepności (uchylić minimalnie
    okno żeby słyszeć).

    a potem toczenie się na N/luzie i z powrotem D/bieg i gaz (serio)

    przy małych silnikach może i ciągłe obroty nie zwiększą
    masakrycznie spalania.

    wyłączyć radio, ekrany, klimę i nawiew - i zamknąć szyby i dach

    a i nie hamować, nie tyle ze silnikiem czy nie silnikiem,
    ale wchodzić w zakręt bez hamowania, chyba że już elektronika
    sama zaczyna hamować - to wtedy wolniej wchodzić ;)

    v optymalne koło 70 km/h, co pozwala na wejście prawie w każdy
    zakręt i wygodne przejechanie po każdym progu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: