  • 11. Data: 2010-12-19 21:53:32
    Temat: Re: karty SIM z długą ważnością nieaktywowanej karty?
    Od: Mundek <m...@g...zeta.pl>

    W dniu 19-12-2010 07:25, Miernik pisze:
    > Kiedyś startery Simplusa nie miały daty ważności (nieaktywowane) i można
    > było sobie kupić i aktywować za 5 lat. Teraz widzę że aktualnie
    > sprzedawane startery mają już datę ważności.

    Nie wiem jak jest z tą datą ważności, ale ja sobie ostatnio
    bezproblemowo aktywowałem dwie karty Popa z datą do 31.12.2009.

    --
    pozdrawiam
    Mundek

  • 12. Data: 2010-12-19 22:03:08
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2010-12-19 16:59, SERG pisze:

    > A ja polecam zamiast rzucać epitetami przeczytać jeszcze raz uważnie
    > pytanie autora wątku, a następnie swoją odpowiedź.
    > Może dojdziesz do jakiś ciekawych wniosków.

    Odpowiedziałam ostatnio nie autorowi tylko trollowi.
    Może bym tak nie odpisała gdyby miał trochę kultury.

    coś ci się nie dopisało:
    zamiast "gdyby miał"
    powinno być "gdybym miała"

    JS

  • 13. Data: 2010-12-19 22:55:29
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-19 18:49, Czarek pisze:

    > Trollem i pośmiewiskiem polskiego internetu to Ty jesteś.
    > Poczytaj Swoje wypociny i to co inni na Twój temat (i Twoich wypowiedzi)
    > piszą, to może w końcu załapiesz (chociaż bardzo w to wątpię) ;-)

    A chcesz w bardzo szybkim terminie stać się pośmiewiskiem polskiego
    internetu? Mogę Ci w tym pomóc. I nikt nie będzie zmieniał nicków tak
    jak ty to robisz. Bo trollem to już jesteś, tylko jesteś tak tępy, że
    sobie z tego sprawy nie zdajesz.

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-12-19 23:02:57
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]

    > Poczytaj Swoje wypociny i to co inni na Twój temat (i Twoich wypowiedzi)
    > piszą, to może w końcu załapiesz (chociaż bardzo w to wątpię) ;-)

    Skond klikas?
    A stond troll Carek klika.
    Śmierdzi z daleka.

    --
    animka

  • 15. Data: 2010-12-20 03:05:27
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu N 19 12 2010 15:24, animka pisze:

    > Muszę przyznać, że telefon przydaje się także do dzwonienia

    Cóż za odkrycie.

    > ma swój
    > numer telefonu.

    Czapki z głów :-P
    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

  • 16. Data: 2010-12-20 10:45:39
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Mundek <m...@g...zeta.pl> wrote:

    > Nie wiem jak jest z tą datą ważności, ale ja sobie ostatnio
    > bezproblemowo aktywowałem dwie karty Popa z datą do 31.12.2009.

    Probowalem ostatnio aktywowac Play Fresh z data waznosci 07.01.2008
    i sie nie loguja.

    a.

  • 17. Data: 2010-12-20 14:34:56
    Od: Mundek <m...@g...zeta.pl>

    W dniu 20-12-2010 11:45, Wemif pisze:

    > Probowalem ostatnio aktywowac Play Fresh z data waznosci 07.01.2008
    > i sie nie loguja.
    >
    > a.
    Może też ma znaczenie to ile czasu operator trzyma konto niedoładowanego
    prepaida. O ile mnie pamięć nie myli jedynie w Orange takie konto jest
    aktywne przez 1 rok (można odbierać smsy i połączenia)

    --
    pozdrawiam
    Mundek

  • 18. Data: 2010-12-20 15:42:21
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Wemif" napisał:

    > Probowalem ostatnio aktywowac Play Fresh z data waznosci 07.01.2008

    To bardzo ciekawe, bo Play Fresh pojawił się był dopiero w marcu 2009 r. ;->

    JoteR

  • 19. Data: 2010-12-20 19:46:52
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-20 04:05, ALEX pisze:

    > Cóż za odkrycie.

    > Czapki z głów :-P

    Ty, ALEX! Ja też Ci zrobię taki numer, że skomponuję (tak jak Ty to
    robisz) Twoje odpowiedzi, żeby wyszło w jednej i beznadziejnie głupio.
    Ale Ty nie masz ambicji jak sądzę....

    --
    animka

  • 20. Data: 2010-12-20 19:48:14
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    JoteR <j...@p...pl> wrote:

    > To bardzo ciekawe, bo Play Fresh pojawił się był dopiero w marcu 2009 r. ;->

    Sluszna uwaga, to byl starter Play ale nie Fresh.

    a.