  • 1. Data: 2009-10-03 00:51:38
    Temat: karty SD Sandisk
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Tak sobie patrze na karty Sandiska:
    <http://www.allegro.pl/listing/search.php?category=1
    9999&description=1&fr
    om_showcat=1&p=2&order=p&string=sandisk>
    Niektore maja grafike z czerownymj kolorem. Niektore nie (w miejsce tego
    czrownego jest szare).
    Czy to jest cos podejrzanego?
    No i czy ktos z was uzywal juz tych nowszych Extereme III z szybkoscia
    30MB/s?
    Czy sa w sprzedazy do tego czytniki?
    TA

  • 2. Data: 2009-10-03 01:34:53
    Temat: Re: karty SD Sandisk
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Niektore maja grafike z czerownymj kolorem. Niektore nie (w miejsce tego
    > czrownego jest szare).
    > Czy to jest cos podejrzanego?

    te z czerwonym sa na kolorowe zdjecia te z szarym tylko na czarno-biale

  • 3. Data: 2009-10-03 07:57:39
    Od: "aadax" <k...@w...pl>

    Użytkownik "stabillo" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > te z czerwonym sa na kolorowe zdjecia te z szarym tylko na czarno-biale

    Ja używam 8 GB extreme III jedna zwykła druga 30MB/s w 450d oraz w G9
    identyczny czas zapisu rawa, w czytniku sandiska dołączonego do zwykłej extr
    II cośtamMATE identyczny transfer do komputera (PIV, zegar 3800+, athlon).
    Różnica w cenie (próbowałem przyśpieszyć, a że nie wyszło...) Pozdrawiam R.

  • 4. Data: 2009-10-03 19:10:16
    Od: 2late <d...@w...pl>

    T...@s...in.the.world wrote:
> [...]
    > om_showcat=1&p=2&order=p&string=sandisk>
    > Niektore maja grafike z czerownymj kolorem. Niektore nie (w miejsce tego

    Najwazniejsze przy identyfikacji karty jest ten numer po lewej:

    http://www.sandisk.com/products/imaging/sandisk-extr
    eme-sdhc-cards-.aspx

    np: SDSDX3-008G-A31

    Bo nazwy: Ultra, Extra, Super, Pro, Extreme..., to marketingowy belkot.

    > Czy to jest cos podejrzanego?
    > No i czy ktos z was uzywal juz tych nowszych Extereme III z szybkoscia
    > 30MB/s?

    Mam taka 8 GB. Ale czy to wykorzystam to nie wiem, bo czytnik wbudowany w
    laptopa jest bardzo wolny, a szybkosci zapisu rawa nie bardzo chce mi sie,
    i nie wiem jak, zmierzyc. ;)

    > Czy sa w sprzedazy do tego czytniki?

    Wkladalem to w przejsciowke przez USB, dziala szybciej jak moj czytnik w
    laptopie. :)
    Krotko mowiac, jak nie masz co z pieniedzmi robic, to kup. :-)

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2009 (R)

  • 5. Data: 2009-10-05 22:25:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 3 Oct 2009, T...@s...in.the.world wrote:

    > 30MB/s?
    > Czy sa w sprzedazy do tego czytniki?

    30MB/s?

    http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/br
    owse_thread/thread/ff4ba3d0c74fdd51/99e5dbcb94998765

    Drugi który czyta co najmniej 25MB/s to:

    https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=4675

    Nie, to nie kopia opinii ze strony sprzedawcy - ja je *mam* i oba
    *mają* tyle na odczycie. Niestety nie mam czym sprawdzić max
    zapisu - bo mam same PQI i podobne :] (a SanDiska Ultra II, też
    nie lepszy, kończą się w okolicach 10MB/s)

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2009-10-07 21:27:59
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > zapisu - bo mam same PQI i podobne :] (a SanDiska Ultra II, też
    > nie lepszy, kończą się w okolicach 10MB/s)

    Nieśmiało zauważę iż pytanie dotyczyło 30MB/s dla kart SD/SDHC, a nie
    CF-UDMA... czytniki wyciągające z CF ponad 20MB/s w trybie UDMA nie są już
    żadną nowinką ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 7. Data: 2009-10-14 02:24:01
    Od: T...@s...in.the.world

    I jescze jedno:
    Czy jest oficjalnie Sandisk Polska (strona widze, jest, ale wszytskie
    adresy kontaktowe sa zagraniczne)?
    Albo - ktos jest przedstawicielem?
    TA

  • 8. Data: 2009-10-15 19:36:33
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Użytkownik wrote:
    > I jescze jedno:
    > Czy jest oficjalnie Sandisk Polska (strona widze, jest, ale wszytskie
    > adresy kontaktowe sa zagraniczne)?
    > Albo - ktos jest przedstawicielem?

    Dystrybutorem jest Hama Polska - AFAIK

    --