  • 1. Data: 2009-10-02 18:56:00
    Temat: Prezentacja - Magot
    Od: "Stefan Nawrocki" <o...@3...com.pl>

    Kilka listów wyżej była mowa o emocjach.
    Ciekaw jestem czy i jakie emocje wzbudzi w Was ta prezentacja:
    http://www.kombi3n.website.pl/Magot.wmv

    Pozdrawiam
    Stefan Nawrocki
    http://foto.3n.com.pl

  • 2. Data: 2009-10-03 07:05:16
    Temat: Re: Prezentacja - Magot
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Stefan Nawrocki" <o...@3...com.pl> napisał w wiadomości
    > Kilka listów wyżej była mowa o emocjach.
    > Ciekaw jestem czy i jakie emocje wzbudzi w Was ta prezentacja:
    > http://www.kombi3n.website.pl/Magot.wmv

    Chetnie bym zobaczyl gdyby prezentacja byla w jakims
    normalnym formacie i zaczela sie wyswietlac od razu.

    A tak czekalem, czekalem, czekalem i Alt+F4.

  • 3. Data: 2009-10-03 07:18:02
    Od: gautama <g...@g...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > A tak czekalem, czekalem, czekalem i Alt+F4.

    jak wyżej
    g.

  • 4. Data: 2009-10-03 07:41:48
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    przyjemnie się ogląda ;)

    zaryzykowałem- prawy klawisz, zapisz jako ;) chociaz fakt, malo typowy
    format do prezentacji

    --

    Sebastian

  • 5. Data: 2009-10-03 10:00:14
    Od: "Stefan Nawrocki" <o...@3...com.pl>

    > Chetnie bym zobaczyl gdyby prezentacja byla w jakims
    > normalnym formacie i zaczela sie wyswietlac od razu.
    >
    > A tak czekalem, czekalem, czekalem i Alt+F4.

    Nie wiem, czy to coś zmieni, ale zapisałem w innym formacie:
    http://www.kombi3n.website.pl/Magot.avi

    U mnie i ta, i poprzednia wersja odpala się od razu. Ale ja używam XP i IE
    :-).

    Pozdrawiam
    Stefan Nawrocki

  • 6. Data: 2009-10-03 10:23:04
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 3 Paź, 12:00, "Stefan Nawrocki" <o...@3...com.pl> wrote:

    > U mnie i ta, i poprzednia wersja odpala się od razu. Ale ja używam XP i IE
    > :-).
    >
    > Pozdrawiam
    > Stefan Nawrocki

    U mnie na Vista 64 kaszana
    StaM

  • 7. Data: 2009-10-03 10:33:06
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 3 Paź, 12:23, StaM <a...@y...com> wrote:

    > U mnie na Vista 64 kaszana
    Po zapisaniu otworzylem i zastanawiam sie co autor nam chce przekazac?
    StaM

  • 8. Data: 2009-10-03 14:01:43
    Od: "tomekk" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Stefan Nawrocki" <o...@3...com.pl> napisał w wiadomości
    > Kilka listów wyżej była mowa o emocjach.
    > Ciekaw jestem czy i jakie emocje wzbudzi w Was ta prezentacja:
    > http://www.kombi3n.website.pl/Magot.wmv

    Większą byś miał widownię, gdybyś to powiesił na jakimś youtube.
    tomekk

  • 9. Data: 2009-10-03 20:03:30
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Stefan Nawrocki" <o...@3...com.pl> napisał w wiadomości
    > Kilka listów wyżej była mowa o emocjach.
    > Ciekaw jestem czy i jakie emocje wzbudzi w Was ta prezentacja:
    > http://www.kombi3n.website.pl/Magot.wmv

    Mnir się najbardziej muzyka podoba,
    więc mam dwa pytania:

    kto dyryguje i którą orkiestrą?
    jak sie uzyskuje prawo do wykorzystania w takim pokazie?

    JD

  • 10. Data: 2009-10-03 20:43:49
    Od: "Stefan Nawrocki" <o...@3...com.pl>

    Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Mnir się najbardziej muzyka podoba,
    > więc mam dwa pytania:
    >
    > kto dyryguje i którą orkiestrą?
    > jak sie uzyskuje prawo do wykorzystania w takim pokazie?

    To jest zapętlony krótki sampel, który jest dołączony do systemu XP w
    katalogu "Przykładowa muzyka".
    Też mam watpliwości co do prawa wykorzystania, choć za system zapłaciłem,
    więc sądzę, że producent systemu rozliczył się jakoś z twórcami tego
    fragmentu symfonii.

    Stefan Nawrocki