  • Data: 2011-12-18 21:41:42
    Temat: Re: karta do filmów hd pod pci-e
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-18 22:28, B.G pisze:

    > IMO każda _dzisiejsza_.
    > Obecnie mam w budzie pasywną GT520. Odtwarzanie 720p czy 1080
    > (H.264/MPEG-4 AVC) nie robi jej różnicy. W czasie odtwarzania CPU
    > (E4500) jest zajęte przez odtwarzacz w kilku procentach.

    Nie kazda kolego, do niedawna mialem 8800GTS i nie dawala rady z filmami
    z BlueRay takimi jak Tron klatki mozna bylo na palcach policzyc.
    Procesor to Celeron 3GHz po wymianie na HD4350 smiga az milo ale tez
    potrafi kilka klatek zgubic. Ta sama karta z DualCore 2.8GHz juz dziala
    plynnie w 1920x1080.
    Intel 4500 w FullHD z prockiem E7500 tez potrafi na tym filmie kilka
    klatek zgubic zwlaszcza przy dynamicznych scenach.

    Tak wiec nie kazda z PCI-e daje rade plynnie wyswietlic film z FHD