  • 1. Data: 2011-12-18 21:07:10
    Temat: karta do filmów hd pod pci-e
    Od: prourug <p...@g...pl>

    Witam potrzebuje jednoznacznej odpowiedzi jaka najtańsza karta na pci-e
    wspomoże odtwarzanie filmów hd? W większości wypadków będzie to 720p.
    Reszta sprzętu to sempron 3000, 2 gb ramu. Karta może być używana, nie
    jestem fanem żadnej firmy ani marki.
    Pytam na grupie bo google nie daje konkretnej odpowiedzi.

  • 2. Data: 2011-12-18 21:28:06
    Temat: Re: karta do filmów hd pod pci-e
    Od: "B.G" <z...@w...com.eu>

    Dnia 18-12-2011 o 22:07:10 prourug <p...@g...pl> napisał(a):

    > Witam potrzebuje jednoznacznej odpowiedzi jaka najtańsza karta na pci-e
    > wspomoże odtwarzanie filmów hd? W większości wypadków będzie to 720p.

    IMO każda _dzisiejsza_.
    Obecnie mam w budzie pasywną GT520. Odtwarzanie 720p czy 1080
    (H.264/MPEG-4 AVC) nie robi jej różnicy. W czasie odtwarzania CPU (E4500)
    jest zajęte przez odtwarzacz w kilku procentach.

    --
    B.G

  • 3. Data: 2011-12-18 21:32:05
    Od: śMietek Tarnawski <m...@...zielonej.gory>

    W dniu 18-12-2011 22:07, prourug pisze:
> [...]
    > jestem fanem żadnej firmy ani marki.
    > Pytam na grupie bo google nie daje konkretnej odpowiedzi.

    zacznij od zmiany procka.

  • 4. Data: 2011-12-18 21:41:42
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl>

    W dniu 2011-12-18 22:28, B.G pisze:

> [...]
    > (H.264/MPEG-4 AVC) nie robi jej różnicy. W czasie odtwarzania CPU
    > (E4500) jest zajęte przez odtwarzacz w kilku procentach.

    Nie kazda kolego, do niedawna mialem 8800GTS i nie dawala rady z filmami
    z BlueRay takimi jak Tron klatki mozna bylo na palcach policzyc.
    Procesor to Celeron 3GHz po wymianie na HD4350 smiga az milo ale tez
    potrafi kilka klatek zgubic. Ta sama karta z DualCore 2.8GHz juz dziala
    plynnie w 1920x1080.
    Intel 4500 w FullHD z prockiem E7500 tez potrafi na tym filmie kilka
    klatek zgubic zwlaszcza przy dynamicznych scenach.

    Tak wiec nie kazda z PCI-e daje rade plynnie wyswietlic film z FHD

  • 5. Data: 2011-12-18 22:15:31
    Od: "B.G" <z...@w...com.eu>

    Dnia 18-12-2011 o 22:41:42 NoTak <g...@z...gov.pl> napisał(a):

    > Nie kazda kolego, do niedawna mialem 8800GTS

    Nie jest ona już za bardzo dzisiejsza :)
    Jeśli chodzi o NVidię, to tu http://tiny.pl/hjm4w można zobaczyć wykaz
    GPU i wersje działających w nich dopalaczy Video.

    --
    B.G

  • 6. Data: 2011-12-19 06:01:21
    Od: "tad" <t...@d...dd>

    NoTak wrote:

    > Nie kazda kolego, do niedawna mialem 8800GTS i nie dawala rady z
    > filmami z BlueRay takimi jak Tron klatki mozna bylo na palcach
    > policzyc.

    Mowisz o tej karcie sprzed 5 lat?

    --
    tad

  • 7. Data: 2011-12-19 22:08:58
    Od: prourug <p...@g...pl>

    W dniu 2011-12-18 22:07, prourug pisze:
> [...]
    > jestem fanem żadnej firmy ani marki.
    > Pytam na grupie bo google nie daje konkretnej odpowiedzi.
    Dziś testy pokazały że XBMC zainstalowane na dysk przy Sempronie 3000, 2
    Gb ramu i karacie zintegrowanej intela - daje sobie radę z 720p - co
    mnie zaskoczyło.