  • Data: 2014-01-20 09:53:49
    Temat: Re: karta LPT a klucz sprzętowy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.01.2014 19:39, BQB pisze:

    > Ciekawe który paragraf? To, że coś jest zabronione w licencji, wcale nie
    > oznacza łamanie prawa. Licencja na oprogramowanie nie stanowi prawa.

    Generalnie modyfikowanie kodu w celu ominięcia zabezpieczeń jest
    nielegalne ALE myślę, że jednak w tym przypadku można by się powołać na
    klauzulę dopuszczającą tę zmianę bo jest to konieczne "do prawidłowego
    działania programu".

    I jeszcze jedno - konkretny przepis jest w Prawie Autorskim ale
    odpowiedzialność jest na zasadach Kodeksu Karnego (PA stanowi w tym
    przypadku przepisy szczegółowe).