  • Data: 2014-01-19 23:19:27
    Temat: Re: karta LPT a klucz sprzętowy
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "(c)RaSz" <N...@p...onet.pl> wrote in message
    news:52dc2688$0$2222$65785112@news.neostrada.pl...
    > Pacta sunt servanda - jeśli podpisałeś zobowiązanie (licencję), to nie
    > udawaj, że to tylko pic, bo niby producent jest - bo ja wiem? - bezczelny?

    licencje sa pelne klauzul niedozwolonych, zaden producent softu nie
    bierze odpowiedzialnosci za jego dzialanie, za jego wspolprace z
    systemem, za to co moze sie stac z twoimi danymi na tym samym
    komputerze, i za nic innego (chyba ze akurat maja dobry dzien,
    wzglednie kupujesz jakies olbrzymie rozwiazanie) wiec wymaganie
    na userze zeby w imie bog wie czego uzywal zabytkowego sprzetu
    ktory dawno temu mial zabezpieczac przed skopiowaniem tego softu
    i nie zdal egzaminu to troche bezczelnosc z ich strony

    w niemczech microsoft juz sie na swoich zapisach licencyjnych dla
    oem przejechal, ale jezeli soft jest niszowy to nikt nawet tej
    licencji nie czyta

    (i moim zdaniem do tego powinnismy dazyc - jezeli producent sprzedaje
    kawal kodu bez gwarancji to nie powinien moc obwarowywac tego
    dodatkowymi widzimisie innymi niz zakaz dalszego rozpowszechniania
    osobom trzecim)

    > Jeśli nie będzie się przestrzegać umów (bo tak Ci jest w tej chwili
    > wygodnie), to cały dorobek cywilizacji idzie na śmietnik!

    bez przesady, jezeli jakas banda w ciemnej uliczce zaproponuje ci
    ze za piataka da ci przejsc bez wpierdolu to dajac mu piatke
    zawierasz z nimi umowe?

    --
    http://db.org.pl/