    From: MichaelData(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kamera cofania
    Date: Fri, 23 May 2014 02:14:23 +0200

    "AL" wydumał(a) w wiadomości ID news:llii4t$1sk$1@dont-email.me
    [...]

    > moja kamera jest fabrycznie ukryta pod listwa otwierania tylnej klapy (obok
    > lampek podswietlenia tablicy) przynajmniej 50cm wyzej od tego auta (tylna klapa
    > i do tego SUV), a i tak przy ddzystej pogodzie potrafi byc zachlapana, ze
    > prawie nic przez nia nie widac.
    > Lampki podswietlenia sa skierowane w dol, oczko kamery do tylu - zobacz sobie
    > jak wiosna/jesienia wygladaja tylne czesci aut (te pionowe).

    Generalnie zależy to od modelu samochodu i "zawirowań". Zobacz sobie jak
    wyglądają samochody zabrudzone z dużym "tyłem" i z małym. SUV czy VAN ma spore
    zawirowania i prawie zawsze jest zabrudzony czgo nie można powiedzieć o
    mniejszych pojazdach.

    > no przeciez o tym mowie

    Sorry, użyłeś słowa "wyświetlaczy" więc zrozumiałem, że tam jest umieszczona
    skala :)

    > "Wyświetlany obraz: Funkcja Mirror - obraz widziany jak w lusterku
    -u33_c539_p4203.html
    > no nie spotkalem sie z kamera cofania (zwlaszcza ta fabryczna), ktora by
    > wyswietlala inaczej jak 'mirror'. Inaczej to bylby bezsens.

    Chodziło mi o "podziałką ułatwiającą ocenę odległości" nie mogłem zacytować
    połowy tekstu :)

    --
    Michael________