  • Data: 2014-05-23 12:31:17
    Temat: Re: kamera cofania
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-23 02:01, MichaelData(R) pisze:
    > "Adam" wydumał(a) w wiadomości ID news:lll040$gk8$1@usenet.news.interia.pl
    > [...]
    > :>
    >

    > Rezczywiście cena dobra ~300zł.
    > Wiesz, jak ktoś lubi dodatkowy "zasłaniacz" przedniej szyby to OK. Ja
    > już raczej wyrosłem z tego. Telefon, GPS, rejestrator, tak miałem i mam
    > w zależności w co wsiadam. W nowszych samochodach można zaobserwować
    > trend większego ekranu w centrum sterowania czyli "radio" i tutaj się
    > raczej skłaniam. Mam 3 auta i jakoś najlepiej jeździ mi się VANem
> [...]

    Nie napisałem chyba dokładnie:
    Możesz kupić Larka tylko dla kamery i odbiornika, zaś navi odsprzedać.
    Odbiornik kamery podpinasz do czego chcesz - masz tam zwykłe wyjście
    Video i sygnał przełączający (informujący o pracy kamery).

    Ja też teraz jeżdżę średnim autem (Pajero II Long) i myślałem "wszystko"
    wrzucić do konsoli środkowej 2 DIN. Jednak doszedłem do wniosku, że
    radio ma robić tylko za radio i ewentualnie odtwarzacz DVD, zaś navi
    (6") robi za navi i monitor cofania, gdyż:
    - czasami navi biorę do innego auta
    - mając navi i radio w jednym, mogą być problemy z równoczesną obsługą

    Ja jestem z tych, co lubią jeden klawisz/suwak/przełącznik do jednej
    funkcji ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam