  • Data: 2014-05-23 02:01:58
    Temat: Re: kamera cofania
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" wydumał(a) w wiadomości ID news:lll040$gk8$1@usenet.news.interia.pl
    [...]
    :>
    > Niekoniecznie drożej.
    > Poszukaj sobie Lark FreeBird z serii WCAM - nawigacja z bezprzewodową kamerką.
    > Nawigacja Larka taka sobie, ale kamerka (z doświetleniem) całkiem dobra.
    > Tylko jeden problem: ppracy z AutoMapą "zamraża" obraz z kamery (nie wraca do
    > aplikacji AutoMapy) - tak miałem ok. 2, może 3 lata temu na 3 różnych Larkach.
    > Nie wiem, czy problem jest już opanowany.
    > Moim zdaniem warto kupić nawet tylko dla samej kamery i odbiornika -
    > kompatybilnego z innymi nawigacjami z wejściem Video.

    Rezczywiście cena dobra ~300zł.
    Wiesz, jak ktoś lubi dodatkowy "zasłaniacz" przedniej szyby to OK. Ja już raczej
    wyrosłem z tego. Telefon, GPS, rejestrator, tak miałem i mam w zależności w co
    wsiadam. W nowszych samochodach można zaobserwować trend większego ekranu w
    centrum sterowania czyli "radio" i tutaj się raczej skłaniam. Mam 3 auta i jakoś
    najlepiej jeździ mi się VANem ostatnio. Pomimo dużej szyby jak i miejsca,
    zaczynają mnie drażnić "przesłaniacze", czego nie mogę powiedzieć o pojazdach
    "niższych". Jest to efekt wysokści jak i kąta patrzenia. W niskim pojeździe nie
    przeszkadzają mi gadgety ale wyższy, z odległą szybą, szerokimi słupkami raczej
    skłania mnie do patrzenia w dół niż w górę. OK kamerka cofania jest do jazdy
    wstecz ale mimo wszystko spory ekran gdzieś trzeba zamocować. Przyzwyczaiłem się
    do rejestratora, który też bierze udział w całości i raczej wykombinowałem że
    kamerka z przodu jak i z tyłu pojazdu bierze udział w rejestracji i służy
    dodatkowo do manewrów. Całość oglądalna jest na 7 calowym ekranie który jest w
    "radiu" 2DIN i nie zasłania przedniej szyby. Co komu potrzebne... :)
    --
    Michael________