  • 11. Data: 2011-01-06 09:30:49
    Temat: Re: kablowka + antena z balkony do cyfrowki
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Jan 2011 10:18:26 +0100, - wrote:

    >oj prawda, antena za balkonem przyciągnie poborców abonamentowych; ale jak
    >dam dla zmyłki wielki napis "wifi"... ;)

    Mysle ze nie od tej strony - poleca po operatorach satelitarnych,
    wyciagna liste klientow i porownaja ..

    J.

  • 12. Data: 2011-01-11 15:58:11
    Od: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>

    MKi wrote:

    > Piszesz "telewizorów" - w liczbie mnogiej. Jak radzisz sobie
    > z problemem, gdy potrzeby dwóch telewidzów przy dwóch telewizorach
    > są sprzeczne z punktu widzenia ustawień przekaźników?

    mozesz zainstalowac ... drugi zestaw przekaznikow - do drugiego tv.
    akurat w tamtej instalacji to nie mialo znaczenia, bylo kilka tv, ale
    odbiorca jeden ;)

  • 13. Data: 2011-01-11 16:28:14
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 03.01.2011 18:55, schrieb -:
> [...]
    > analogowo.
    > gdybym podlaczyl antene (jakis yagi np) z balkonu i spial to spliterem z
    > kablem od mm - zobacze tvp historia, czy np mocny sygnal kablowki
    > zakluci antene i g zobacze?
    > jesli zle mysle, jak jest mozliwe zrobienie tego bez przelaczania kabli?
    >
    > ps. po odlaczeniu kablowki, na drucie lapie ze sniegiem wszystkie stacje
    > analogowe, ale na kanalach gdzie jest mux2 i mux3 telewizor wyswietla
    > "brak sygnalu". zdaje sobie sprawe, ze drut to za malo, ale chcialem
    > tylko sprawdzic czy wogole cos wykryje z nadajnika - a tu nic..

    Coś musiałeś popieprzyć. DVB-T z mocą 100kW w odległości 3km powinieneś
    odbierać na zużytej prezerwatywie. Sprawdź konfigurację odbiornika w TV.
    LG mają dość idiotyczne jadłospisy. W każdym razie mój odbiera DVB-C
    dopiero wtedy, gdy ustawię settings na Finlandię i modulację na 256QAM,
    inaczej "no signal" ;-)
    A sygnałów splitterem połączyć nie możesz. Wprowadzisz przez to sygnał
    do kablówki i możesz mieć problemy z sąsiadami. W przypadku TV-Trwam na
    kanale, grabie w plecach.

    Waldek

  • 14. Data: 2011-01-11 16:34:41
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 11.01.2011 17:28, schrieb Waldemar Krzok:

> [...]
    > A sygnałów splitterem połączyć nie możesz. Wprowadzisz przez to sygnał
    > do kablówki i możesz mieć problemy z sąsiadami. W przypadku TV-Trwam na

    Jeszcze poprawka: widzę, że nadają mocą 15kW. Dla porównania, w Berlinie
    odbieram na laptopie z 10cm anteną leżąc w łóżku wszystkie programy
    DVB-T. Odległości do nadajników 15km (5kW) i 25km(10kW).

    Waldek