    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: kablowka + antena z balkony do cyfrowki
    Date: Tue, 11 Jan 2011 17:28:14 +0100

    Am 03.01.2011 18:55, schrieb -:
    > witam, chce zapytac czy jest to wogole mozliwe:
    > mam tv lg 32lh2000 i kablowke analogowa z mm. mieszkam ok 3km od
    > nadajnika (http://radiopolska.pl/wykaz/pokaz_lokalizacja.php?p
    id=75)
    > nadajacego mux3 na kanale 48. kablowka na kanale 48 nadaje inny program
    > analogowo.
    > gdybym podlaczyl antene (jakis yagi np) z balkonu i spial to spliterem z
    > kablem od mm - zobacze tvp historia, czy np mocny sygnal kablowki
    > zakluci antene i g zobacze?
    > jesli zle mysle, jak jest mozliwe zrobienie tego bez przelaczania kabli?

> [...]

    Coś musiałeś popieprzyć. DVB-T z mocą 100kW w odległości 3km powinieneś
    odbierać na zużytej prezerwatywie. Sprawdź konfigurację odbiornika w TV.
    LG mają dość idiotyczne jadłospisy. W każdym razie mój odbiera DVB-C
    dopiero wtedy, gdy ustawię settings na Finlandię i modulację na 256QAM,
    inaczej "no signal" ;-)
    A sygnałów splitterem połączyć nie możesz. Wprowadzisz przez to sygnał
    do kablówki i możesz mieć problemy z sąsiadami. W przypadku TV-Trwam na
    kanale, grabie w plecach.

    Waldek