-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!news
feed.pionier.net.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Robert_J" <r...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: kable rozruchowe - jakie?
Date: Wed, 27 Jan 2010 09:06:41 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 44
Message-ID: <hjos6o$h15$1@inews.gazeta.pl>
References: <rh35iyub1wyz$.9vj298pz33sm$.dlg@40tude.net>
<5...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 78-159-72-200.net.pbthawe.eu
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1264579608 17445 78.159.72.200 (27 Jan 2010 08:06:48 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Jan 2010 08:06:48 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <5...@n...onet.pl>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
X-User: dzidas68
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2250578
[ ukryj nagłówki ]> 40A to norma we współczesnych samochodach. 10 sekund
> ładowania prądem 40A to z
> półtorej sekundy kręcenia rozrusznikiem. Minuta ładowania
> to 15 sekund dla
> rozrusznika.
Czyżby? Twoje rozumowanie jest w jakimś sensie nawet
słuszne, ale nie uwzględnia jednej rzeczy, bardzo istotnej
:-). Otóż sprawdzi się tylko w przypadku lekko rozładowanego
akumulatora, któremu tak naprawdę brakuje bardzo niewiele
energii żeby uruchomić silnik. Natomiast dla aku
rozładowanego poważniej nie jest już tak różowo ;-).
> Nie zapalają
> rzęchy. W rzęchach nie ma ani dobrych akumulatorów ani
> pełnosprawnych silników.
Popatrz, a w poniedziałek w 3-letnim fordzie mojej żony padł
na amen akumulator :-). Rzęch? Jeśli rzęch to najwyżej
akumulator, bo nie sądzę żeby silnik... No a na akumulator w
nowym aucie raczej nikt wpływu wielkiego nie ma, chyba że
lubi poprawiać fabrykę ;-)
> Dalej podtrzymuję że kable rozruchowe, nie ważne czy
> zrobione w NASA czy w
> malutkiej chińskiej fabryczce, o przekroju żyły 4mm2 są
> wystarczające do
> odpalenia prawie każdego samochodu osobowego.
Tak, ale pod warunkiem który opisałem na początku :-).
Rzeczony akumulator forda padł prawie do zera i niestety
trzeba było ładnych parę minut go ładować z mojego auta żeby
raczył zakręcić. A i to ledwo... Kable mam przyjamniej 6mm2,
złącza polutowane a nie marnie zaciśnięte :-). Styk do klem
też możliwie najlepszy jak na tego typu złącze...
Następne wpisy z tego wątku
- 27.01.10 12:42 Jakub Witkowski
- 27.01.10 20:14 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=