  • Data: 2013-05-09 09:56:24
    Temat: Re: jsp vs php
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 9 maja 2013 09:28:10 UTC+2 użytkownik R.e.m.e.K napisał:

    > To bylo moje kolejne pytanie. Wyciaganie na kazdym "kliku" 70 tys rekordow
    > smierdzi na kilometr.

    Dlaczego smierdzi? To nie jest typowa aplikacja, gdzie sie na strone
    laduja trzy artykuly i dwa komentarze.

    Ile trzeba danych zeby odrysowac w miare gladki wykres? 500 punktow?
    A jak wykresow jest kilka? A jak uzytkownik ma suwak do przewijania
    wykresow, albo moze skalowac wykresy? Przesuwa suwakiem i czeka 5s
    na odpowiedz systemu?

    Lepiej jest podac wszystkie dane do skryptu w JS i w przegladarce
    zbudowac wszystko, niz ajaxem dobierac po kawaleczkach. Jedna duza
    porcja mniej obciaza niz 10 malych.

    Do tego bazy danych slabo optymalizuja wybieranie maxa z malej ilosci
    rekordow. Te 70tys mozna zmniejszyc, ale w zapytaniu pojawi sie
    funkcja max. Przypuszczam ze czas zapytania z funkcja max wzrosnie.