  • 141. Data: 2012-07-15 09:27:51
    Temat: Re: jeździłem nową Toyotą GT :-)
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-07-15 09:21, GlennBp pisze:

    > Pytanie, czy to było pełne okrążenie, czy BTG, różnica bowiem jest całkiem duża.
    > Pzdr
    > Luca

    15 sekund. IMO jeśli pozaklejali szpary, wywalili zbędne kilogramy, a
    przed nią jechał Viper generujący "tunel" aerodynamiczny, to do osiągnięcia.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 142. Data: 2012-07-15 10:42:56
    Od: "GlennBp" <g...@g...pl>

    Pierwszy test na ringu:
    http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=1148
    8

  • 143. Data: 2012-07-15 11:37:31
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki"

    > A te wyzej to niby nie seryjne? 40 sekund to przeciez przepasc.

    Wynik Toyoty GT ROTFL - 9,09, róznica do Meganki MINUTA i DWIE
    SEKUNDY!

  • 144. Data: 2012-07-15 12:12:03
    Od: to <t...@i...pl>

    begin GlennBp

    > Pierwszy test na ringu:
    > http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=1148
    8

    Ale o co chodzi? IMHO ta Toyota to bardzo fajne auto.

    --
    ignorance is bliss

  • 145. Data: 2012-07-15 13:20:12
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-07-15, Przemysław Czaja <p...@p...fm> wrote:
    > Wynik Toyoty GT ROTFL - 9,09, róznica do Meganki MINUTA i DWIE
    > SEKUNDY!

    Nie do "Meganki" tylko do Megane R.S. Trophy.
    Pomińmy już różnicę w cenie (Renault jest 5000 EUR droższe) oraz
    technikalia jak różne osie napędowe i obecność turbo.

    R.S. Trophy to samochód limitowany i przeznaczony głównie na tor.
    To znaczy, że w ciągu 10 lat większość zostanie rozbita lub rozpadnie
    się z innego powodu, a nieliczne żyjące egzemplarze będą się kurzyły
    w garażach. "Sportowe" edycje normalnych samochodów prawie zawsze
    znikają w mrokach dziejów, bo są co 2-3 lata zastępowane nowymi.

    Toyota zrobiła charakterystyczny samochód od zera. Nie na tor, tylko
    na drogi. Nie szybki tylko prosty. Zapewne chcieli wykreować nowego
    "klasyka" i to im się może udać. Ten samochód się raczej szybko nie
    rozpadnie, a wkrótce okaże się ile domorośli tunerzy potrafią wyciągnąć
    z tego boxera.
    20 lat temu Supra zaczynała podobnie :).

    Zresztą Toyota po prostu nie jest samochodem szybkim, co widać
    w specyfikacji. Na pewno będą powstawały fabryczne, szybsze wersje.
    Subaru już zapowiadało wersję turbo 300KM, która pewnie na "wielbionym"
    torze się o te 8 minut otrze :).

    pozdrawiam,
    PK

  • 146. Data: 2012-07-15 16:09:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 14 Jul 2012 10:31:58 +0000 (UTC), to napisał(a):

    > Pewnie dlatego w profesjonalnych rajdach od dawna nikt nie jeździ RWD,
    > tylko AWD, a w niższych klasach FWD. RWD jest dobre na suchym, asfaltowym
    > torze, a nie w trudnych warunkach.

    Byzydura.
    RWD królowało w rajdach i łoiło wszelkei FWD do pojawienia się AWD.
    FWD w rajdach obecnie to efekt tego, że nie ma RWD seryjnych do rasowania,
    szczególnie w klasie kurdupli.

    --
    ___________ (R)

  • 147. Data: 2012-07-16 00:08:53
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "PK" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Tak więc w ogólności nie rozróżniam i nie wiem kto by umiał - może
    > projektanci sobie z tym radzą.

    Normalny facet i normalna kobieta nie mają z tym problemu.
    Nie neguję, że są serie produktów zwane unisex, jednak nadal znaczna
    większość jest adresowana do konkrentych płci.

    > Oczywiście że mają takie linie. Ale czy te zegarki nie są podobne?
    > Czy nie jest tak, że dzisiejsze zegarki męskie byłyby damskimi 10 lat
    > temu? Myślę tu choćby o takich w formie szerokiej (~4cm) bransoletki.

    Nie, nie są podobne. Przyjrzyj się dokładnie. W znakomitej większości
    zegarek adresowany do faceta, nie wygląda dobrze na kobiecej ręce i na
    odwrót.

    > Bo sugerujesz ogólną klasyfikację. Tzn. że istnieje twardy podział
    > na damskie i męskie przedmioty.

    Bo w wielu przypadkach istnieje.

    > Moja teza jest taka, że samochody są unisex. Być może jedne są bardziej
    > popularne wśród facetów (Golf ze szpachlą) a inne wśród kobiet (różowe
    > Peugeoty). Ale nie tak trudno znaleźć kobietę w wieśtuningu czy faceta
    > w barbie-kabrio.

    Bzdura. Choćby różowy cabrio Nissan Micra z tego wątku. Wskaż mi jednego
    heteroseksualnego mężczyznę, który z pełną świadomością go kupi.
    Jeśli nawet się trafi, to znajdziesz 20 kobiet, które go uprzedzi.
    Nie przeczę, że są samochody, które nie są adresowane do konktretnej płci
    (czyli tzw. unisex), jednak jest cała masa aut, które są projektowane np.
    pod gust kobiet (np. jakiś peugeot, który pozwalał na zmianę koloru oprawek
    nawiewu, itp.).

    > Jeszcze dygresja o tej kobiecej MX-5'tce. Nie wiem czy często widujecie
    > te samochody na drogach, ale ja raczej tak (tzn. prawie codziennie).

    No to bardzo ciekawe. W takiej Warszawie (podobno bogate i otwarte polskie
    miasto) widuję je sporadycznie.

    Nie
    > wiem kiedy ostatnio widziałem za kierownicą kobietę. Ten samochód kupują
    > niemal wyłącznie faceci (ze względu na napęd na tył i mniej lub bardziej
    > mityczną frajdę z jazdy). Więc skąd bierze się opinia, że do wóz dla
    > kobiet? Przeczytaliście o tym w jakiejś książce naukowej czy co?

    Ja tym wątku widziałem opinie, że to kobiece auto. I biorąc pod uwagę wygląd
    jestem w stanie się z tym zgodzić.

  • 148. Data: 2012-07-16 00:26:19
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Świetnie trafiłeś z firmą :).

    Zauważyłeś, że DOQ zaznaczył rozmiar zegarka?

    > Tag Heuer jest właśnie jednym z tych producentów, którzy pakują do
    > damskich zegarków dużo kryształów.

    No... W serii Monaco, którą wywołałeś, na 6 modeli przeznaczonych dla
    kobiet, aż dwa mają w kopercie kryształy...

    > Co więcej: ich męskie i damskie linie (tam gdzie są odpowiedniki),
    > różnią się nieznacznie. I akurat znam kobietę, która chodzi w męskim.
    > Konkretnie jest to Monaco (taki z niebieską tarczą).
    > Wybrała go właśnie dlatego, że NIE ma na nim diamentów.
    > Ta osoba chodzi w ciemnych żakietach i po prostu ten jej bardziej
    > pasował.

    I na podstawie jednego przypadku kreujesz całą teorię?

  • 149. Data: 2012-07-16 00:38:51
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 16 Jul 2012 00:08:53 +0200, Iksiński
    <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:

    > (czyli tzw. unisex), jednak jest cała masa aut, które są projektowane np.
    > pod gust kobiet (np. jakiś peugeot, który pozwalał na zmianę koloru oprawek
    > nawiewu, itp.).

    Hmmm... Lotus Elan S4 był projektowany z uwzględnieniem gustu
    kobiet? A może Bob Hall był kobietą?

    > Ja tym wątku widziałem opinie, że to kobiece auto.

    W tym wątku najwięcej gardłują ci, którzy MX-a widują tylko z
    zewnątrz. Ale jak mniemam, każdy z nich swym Męskim Rydwanem z
    zamkniętymi oczami schodzi na Torze Poznań poniżej dwóch minut.

    r.

  • 150. Data: 2012-07-16 01:28:24
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-07-15, Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:

    > No to bardzo ciekawe. W takiej Warszawie (podobno bogate i otwarte polskie
    > miasto) widuję je sporadycznie.

    No ja też w "takiej Warszawie". Albo słabo się rozglądasz albo od lutego
    nie wychodzisz z domu :]

    pozdrawiam,
    PK