  • 131. Data: 2012-07-14 21:48:38
    Temat: Re: jeździłem nową Toyotą GT :-)
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "PK" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnk03ihj.inh.kosu@localhost.localdomain...

    > Chcesz się założyć, że położyłbym przed Tobą parę męskich i damskich
    > spodni z dużej sieciówki i nie umiałbym wskazać, które są dla kogo?

    To nie jest odpowiedź na moje pytanie.

    > Identyczna sytuacja z zegarkami. Moda się zmienia i dziś nie ma już
    > wielkich różnic.

    Szkoda, że producenci zegarków o tym nie wiedzą i nadal mają linie produktów
    dla mężczyzn oraz kobiet.

    Pomijam tu jakiś maleński podzbiór damskich, tzn.
    > takie małe z duża ilością kryształu.

    Dlaczego pomijasz?

  • 132. Data: 2012-07-14 22:06:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-07-2012 21:34, PK pisze:

    > Identyczna sytuacja z zegarkami. Moda się zmienia i dziś nie ma już

    O serio? Tag Heuer w 43mm+ kopercie to zegarek przeznaczony dla kobiety?

    > wielkich różnic. Pomijam tu jakiś maleński podzbiór damskich, tzn.
    > takie małe z duża ilością kryształu.

    Tak, dla metroseksualisty nie ma różnic.

    --
    Pozdr.

  • 133. Data: 2012-07-14 22:08:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-07-2012 14:50, PK pisze:
    > No bo domyślam się, że to jest wg. Ciebie męskie auto. Czy też nie?

    No raczej na zbyt kobiece nie wygląda.

    > To wolałbyś, żeby Twoja córka umówiła się z osobą na którym zdjęciu?

    Z żadnym.

    > Komentarz łał.

    Że co?

    --
    Pozdr.

  • 134. Data: 2012-07-14 22:19:35
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "PK"

    > Chcesz się założyć, że położyłbym przed Tobą parę męskich i damskich
    > spodni z dużej sieciówki i nie umiałbym wskazać, które są dla kogo?

    A są pampers boy dla dziewczynek?

    ;-)

  • 135. Data: 2012-07-14 23:38:02
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-07-14, Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:
    > To nie jest odpowiedź na moje pytanie.

    Ależ jest. W wielu przypadkach moda męska i damska się wymieszały.
    Są przedmioty nastawione stricte na klienta o jakiejś płci, których
    ta przeciwna nie kupuje. Ale jest też pełno rzeczy uniwersalnych
    lub bardzo podobnych.

    Tak więc w ogólności nie rozróżniam i nie wiem kto by umiał - może
    projektanci sobie z tym radzą.

    > Szkoda, że producenci zegarków o tym nie wiedzą i nadal mają linie produktów
    > dla mężczyzn oraz kobiet.

    Oczywiście że mają takie linie. Ale czy te zegarki nie są podobne?
    Czy nie jest tak, że dzisiejsze zegarki męskie byłyby damskimi 10 lat
    temu? Myślę tu choćby o takich w formie szerokiej (~4cm) bransoletki.

    > Dlaczego pomijasz?

    Bo sugerujesz ogólną klasyfikację. Tzn. że istnieje twardy podział
    na damskie i męskie przedmioty.

    Nie istnieje. Są damskie, są męskie, ale jest też pełno unisex -
    kupowanych przez obie płci.

    Moja teza jest taka, że samochody są unisex. Być może jedne są bardziej
    popularne wśród facetów (Golf ze szpachlą) a inne wśród kobiet (różowe
    Peugeoty). Ale nie tak trudno znaleźć kobietę w wieśtuningu czy faceta
    w barbie-kabrio.

    Jeszcze dygresja o tej kobiecej MX-5'tce. Nie wiem czy często widujecie
    te samochody na drogach, ale ja raczej tak (tzn. prawie codziennie). Nie
    wiem kiedy ostatnio widziałem za kierownicą kobietę. Ten samochód kupują
    niemal wyłącznie faceci (ze względu na napęd na tył i mniej lub bardziej
    mityczną frajdę z jazdy). Więc skąd bierze się opinia, że do wóz dla
    kobiet? Przeczytaliście o tym w jakiejś książce naukowej czy co?

    pozdrawiam,
    PK

  • 136. Data: 2012-07-14 23:50:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-07-2012 23:38, PK pisze:
> [...]
    > popularne wśród facetów (Golf ze szpachlą) a inne wśród kobiet (różowe
    > Peugeoty). Ale nie tak trudno znaleźć kobietę w wieśtuningu czy faceta

    Teza totalnie z d... wyjęta. Poczytaj sobie chociażby art. z lipcowego
    Focusa, s.64.

    --
    Pozdr.

  • 137. Data: 2012-07-14 23:54:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 14 Jul 2012 21:38:02 GMT, PK napisał(a):

    > Oczywiście że mają takie linie. Ale czy te zegarki nie są podobne?
    > Czy nie jest tak, że dzisiejsze zegarki męskie byłyby damskimi 10 lat
    > temu? Myślę tu choćby o takich w formie szerokiej (~4cm) bransoletki.

    Nie. Nie wiedziec czemu zegarki dla kobiet sa male.

    > Bo sugerujesz ogólną klasyfikację. Tzn. że istnieje twardy podział
    > na damskie i męskie przedmioty.
    > Nie istnieje. Są damskie, są męskie, ale jest też pełno unisex -
    > kupowanych przez obie płci.

    no w sumie jest, ale tez i przedmioty od dawna obojetne zaczynaja sie
    dzielic :-)

> [...]
    > popularne wśród facetów (Golf ze szpachlą) a inne wśród kobiet (różowe
    > Peugeoty). Ale nie tak trudno znaleźć kobietę w wieśtuningu czy faceta

    faceta w barbie kabrio ... nie, trudno znalezc :-)

    P.S. Widzialem dziewczyne w mercedesie ... nie, drobna kobieta do duzego
    auta nie pasuje. Dla bab jest A-klasse :-P

    Choc w sumie ... i to niepasowanie mialo swoj urok :-)

    J.

  • 138. Data: 2012-07-14 23:58:31
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-07-14, DoQ <p...@g...com> wrote:
    > O serio? Tag Heuer w 43mm+ kopercie to zegarek przeznaczony dla kobiety?

    Świetnie trafiłeś z firmą :).

    Tag Heuer jest właśnie jednym z tych producentów, którzy pakują do
    damskich zegarków dużo kryształów.

    Co więcej: ich męskie i damskie linie (tam gdzie są odpowiedniki),
    różnią się nieznacznie. I akurat znam kobietę, która chodzi w męskim.
    Konkretnie jest to Monaco (taki z niebieską tarczą).
    Wybrała go właśnie dlatego, że NIE ma na nim diamentów.
    Ta osoba chodzi w ciemnych żakietach i po prostu ten jej bardziej
    pasował.

    pozdrawiam,
    PK

  • 139. Data: 2012-07-15 00:06:39
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-07-14, DoQ <p...@g...com> wrote:
    > No raczej na zbyt kobiece nie wygląda.

    Po prostu jesteś chłopie więźniem stereotypów. Gwarantuję Ci, że
    realnym świecie (poza usenetem i Twoją fantazją) kobiety stanowią
    większy odsetek kierowców dużych czarnych niemieckich limuzyn niż małych
    japońskich kolorowych kabrioletów.

    Wierzyć mi nie musisz, ale wystarczy się trochę rozejrzeć na drodze.

    Tak naprawdę znam tylko jeden kabriolet, który ma znacną przewagę
    damskich kierowców. To oczywiście Mercedes SLK - pomijając SUVy, jest to
    chyba najbardziej popularne auto wśród takich "barbie" 25-40lat. Choć
    przyznaję, że to może być jakaś warszawska moda. Może biznesmeni
    w innych częściach kraju kupują dziewczynom inne prezenty :).

    pozdrawiam,
    PK

  • 140. Data: 2012-07-15 09:21:17
    Od: "GlennBp" <g...@g...pl>

    Grejon <g...@g...com> napisał(a):

    > To nie tak, za pierwszym i drugim razem jechała Sabine. Tylko, że za
    > drugim bez Hammonda :)

    Pytanie, czy to było pełne okrążenie, czy BTG, różnica bowiem jest całkiem duża.
    Pzdr
    Luca