eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjeździłem nową Toyotą GT :-) › Re: jeździłem nową Toyotą GT :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2
    .atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!
    unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: PK <k...@n...pl>
    Subject: Re: jeździłem nową Toyotą GT :-)
    References: <jtltug$r9s$1@pippin.nask.net.pl> <jtm178$f8n$1@mx1.internetia.pl>
    <jtm32q$c94$1@inews.gazeta.pl> <jtmet1$4v6$1@mx1.internetia.pl>
    <jtmh9b$7ck$1@pippin.nask.net.pl> <jtmivm$j66$1@mx1.internetia.pl>
    <jtmjna$ige$2@inews.gazeta.pl> <jtmli6$rqh$1@mx1.internetia.pl>
    <jtmm1l$ckt$1@inews.gazeta.pl> <jtu36v$h6d$1@mx1.internetia.pl>
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@l...localdomain>
    Date: 15 Jul 2012 11:20:12 GMT
    Lines: 28
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.67.87
    X-Trace: 1342351212 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26710 83.28.67.87:56320
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2459282
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2012-07-15, Przemysław Czaja <p...@p...fm> wrote:
    > Wynik Toyoty GT ROTFL - 9,09, róznica do Meganki MINUTA i DWIE
    > SEKUNDY!

    Nie do "Meganki" tylko do Megane R.S. Trophy.
    Pomińmy już różnicę w cenie (Renault jest 5000 EUR droższe) oraz
    technikalia jak różne osie napędowe i obecność turbo.

    R.S. Trophy to samochód limitowany i przeznaczony głównie na tor.
    To znaczy, że w ciągu 10 lat większość zostanie rozbita lub rozpadnie
    się z innego powodu, a nieliczne żyjące egzemplarze będą się kurzyły
    w garażach. "Sportowe" edycje normalnych samochodów prawie zawsze
    znikają w mrokach dziejów, bo są co 2-3 lata zastępowane nowymi.

    Toyota zrobiła charakterystyczny samochód od zera. Nie na tor, tylko
    na drogi. Nie szybki tylko prosty. Zapewne chcieli wykreować nowego
    "klasyka" i to im się może udać. Ten samochód się raczej szybko nie
    rozpadnie, a wkrótce okaże się ile domorośli tunerzy potrafią wyciągnąć
    z tego boxera.
    20 lat temu Supra zaczynała podobnie :).

    Zresztą Toyota po prostu nie jest samochodem szybkim, co widać
    w specyfikacji. Na pewno będą powstawały fabryczne, szybsze wersje.
    Subaru już zapowiadało wersję turbo 300KM, która pewnie na "wielbionym"
    torze się o te 8 minut otrze :).

    pozdrawiam,
    PK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: