  • Data: 2009-08-20 14:22:31
    Temat: Re: jeszcze raz prawo autorskie
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał:

    >[...]
    > Może i nie nastąpiło faktyczne zbycie praw, ale przecież za nie zapłacono
    > i wystawiono rachunek. Czy zatem brak takiej umowy lub ew. odmowa
    > jej zawarcia przez sprzedającego nie będzie interpretowana jako
    > próba oszustwa?
    >[...]

    Przyszedł mi do głowy jeszcze jeden problem. Jeśli jest tylko rachunek a nie
    ma umowy, to w jaki sposób można udowodnić, że właśnie to a nie inne zdjecie
    było przedmiotem transakcji? W sumie fotograf mógłby pokazać przed sądem
    dowolnego knota (aby tylko wykonanego pzred datą wystawienia rachunku) i
    utrzymywać, ze właśnie to a nie wykorzystane przez kupującego zdjęcie
    sprzedał. Kupujacy miałby problem z udowodnieniem swoich racji, co więcej,
    mógłby zostać nawet narażony na oskarżenie o naruszenie praw autorskich...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)