  • Data: 2009-06-08 01:09:10
    Temat: Re: jesli nie Hoya to co?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07.06.2009 JA <marb67> napisał/a:

    > Ile jest obiektywów do małego obrazka (FF) z ogniskową około 28 mm,
    > które winietują przy jednym filtrze?
    > IMHO to jest przyczyna i nic tego nie zmieni, tylko slim.

    Nie rozumiem co chciałeś wyżej powiedzieć. Co ja chciałem, to że IMVHO nie
    do uwierzenia jest, że producent wypuszczający na rynek obiektyw nie wział
    pod uwagę, że juz jeden, standardowy filtr polaryzacyjny spowoduje
    winietowanie. Innymi słowy, że byłoby to dziwne gdyby taki obiektyw
    wypuścił.

    --
    Marcin