  • Data: 2009-06-06 12:21:38
    Temat: Re: jesli nie Hoya to co?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" h0c9up$rkg$...@i...gazeta.pl

    > Któregoś razu rozmyślając o niej/Dorocie (uczyliśmy się razem w tej
    > samej klasie -- pierwszej, bo później Serwińscy wyjechali) zostałem
    > wyrwany do tablicy. :) Nauczycielka zapytała mnie, jak mam na imię
    > i usłyszała -- Dorota. :)

    Może nie wyrwany do tablicy, ale podobnie. Siedziałem w lewym rzędzie
    (najdalej od okien) gdzieś na przedzie (może w drugiej lub w trzeciej
    ławce licząc od tablicy) klasy. Mieliśmy przedstawić się, to znaczy
    każdy po kolei wstawał i mówił swoje imię. :) Ja (wyrwany z zamyślenia
    słowami nauczycielki -- 'powiedz imię!') powiedziałem to imię, które
    miałem na myśli -- Dorota. :)

    > Klas śmiała się, a ja nie mogłem pojąć, jak można wyrywać ludzi z zamyślenia...

    Czułem się jak człowiek zbudzony z pięknego snu.

    > Zrozumiałem jedynie, że chyba kolorowy telewizor ma nie tylko
    > obudowę kolorową, ale i coś jeszcze. ;)

    Że jego kolorowość nie polega tylko na
    kolorowej obudowie, ale na czymś innym kolorowym. :)

    > Szkoła rozdzieliła mnie i Dorotę bardzo szybko -- nie pamiętam, dlaczego. :)
    > A Dorota (wraz z rodziną) wyjechała -- jak pisałem wcześniej -- na inne osiedle. :)
    > Przez kilka lat nie było w klasie dziewcząt tak ładnych jak ona. :)
    > Później były -- dwie Katarzyny i Ala... Ala wyszła za mąż mając chyba 17 lat. :)

    Chętna do rozbiórki ;) Katarzyna Kulikowska (czy Gil) przybyła do nas
    chyba w 7 klasie. Podstawówka liczyła wówczas klas.

    Miecio, kochany przez wspomnianą Katarzynę Gacko i Alę Łukaszuk przybył
    do nas chyba w 6 klasie. Te akurat panienki kochały go tak mocno, że
    trudno było to sobie wyobrazić czy zrozumieć lub uwierzyć w to. :)
    Byłem tą miłością po prostu zdumiony!!! Wyjaśniano mi, że mali
    chłopcy są kochani właśnie tak mocno. Ja też byłem mały, :) ale
    on był ponoć nieco mniejszy nawet ode mnie. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'